RSS

,,MUZA…”

10 Aug

Muza…

 

Când  versul nu-mi iese, doar nu-s Topârceanu,
Las rima deoparte și mă pun pe-așternut
Până somnul mă ia, doar nu-s Sadoveanu
Și capul îmi cade pe scrisul mărunt,

Ia să vedem ce-a mai copt și azi muza
În versuri sau proză că tare mi-e drag,
Citesc cu nesaț și îmi tremură buza,
Când greierul mic agita un baltag.

T.D.

 

5 răspunsuri la „,,MUZA…”

  1. ela1l

    10/08/2011 at 18:25

    faine versuri 😉

     
  2. frmshk

    11/08/2011 at 10:16

    Stii ce m-amuza pe mine? Dar sa nu te superi, te rog. Sa asociez omul ce scrie versuri de-astea ” de drag” cu cel din poza, omul cu tigara atarnata… 🙂

    Zi faina!

     

Lasă un răspuns

 
