RSS

,,(Ne)sfinte ”

03 Aug

(Ne)sfinte

 

Doamne, spre tine mă cațăr
Pe mormane de sfinți,
Dar pute ca dracu
De te scoate din minți,

De fusta Mariței
Țin cu ambele mâini,
Se duce la dracu,
Poartă bikini,

De pieptul lui Petre
Mă agăț spre Eden,
Mai ducă-se dracului
Că are sutien,

Disperat mă apuc
Sfântul X să mă ia,
S-ajung cred la dracu,
Că era o ea,

Fără speranță satana
De nuri prind și face:
Oh, Doame mă iartă,
Dă-mi tihnă ! Ptiu drace !

Uite-așa Doamne
Pe aici dau ocol,
Și sfinți între sfinți
Îți e dracu. Cel gol.

T.D.

 

3 răspunsuri la „,,(Ne)sfinte ”

  1. ela1l

    03/08/2011 at 13:28

    unii nu sesizează mirosul de putreziciune, mintea lor îmbuibată de „cele sfinte” asociază putregaiul cu florile de nard și se mai și laudă cu asta 😆

     
  2. ela1l

    03/08/2011 at 13:28

    btw, mi-au plăcut versurile

     

Lasă un răspuns

 
