RSS

,,SESIZARE”

02 Aug

Domnule procuror,

Sunt o femeie pe care doar disperarea a împins-o la gestul acestei sesizări. Calvarul conjugal pe care îl trăiesc și care a atins apogeul atunci când Fănică M. Istrate, soțul meu, mi-a aruncat în cap blatul de tort, mă determină să sesizez caracterul infam și deficitar al acestui așa zis om, care o viață întreagă a furat pe unde a lucrat. Totul spre a-mi reproșa aproape zilnic statutul de casnică alături de termeni precum ,,lehuză”, ,,morsă”, ,,putină” și alte astfel de epitete cu trimitere josnică către un așa zis caracter static al ocupațiunii de gospodină. Vreme îndelungată am suportat eu știu cum pogromul acestei bestii antisociale. Da, dacă nu merge nimic în țara asta se datorează numai unor astfel de elemente care au devalizat statul și au călcat în picioare oameni de bine. În loc să pierdeți vremea cu găinari mărunți, mai bine ați scutura balauri ca Fănică M. Istrate. Vă spun, o viață întreagă a furat până n-a mai putut. Am suportat, am strâns din dinți de dragul copilului dar nu se mai poate, acum e mare, la casa lui nu am să mai tac. A muncit…ha ! A furat ca-n codru și acum îmi vinde mie gogoși că ce a mai muncit el, iar acum monstrul din el dă pe dinafară. Știți ce mi-a spus ? Ce amenințări ordinare ? Citez: ,,De acum m-am întors acasă, ia să văd cu ce te ocupi tu toată ziua.”. Adică după toate mârșăviile, acum sunt amenințată și cu poliția politică. Toate astea mă duc cu gândul că a colaborat și cu securitatea. Altfel nu-mi explic ieșirea demnă de o fiară când i-am spus să mestece în crema pentru tort că nu-mi văd capul și apoi a huzurit destul. Vă rog dispuneți o anchetă, altfel eu DIVORȚEZ. Și încă ceva domnule procuror, când îi scoateți la pensie nu-i controlați psihic, le dați drumul așa ?

Aneta Buzesco, de jure Istrate, casnică

T.D.

 

8 răspunsuri la „,,SESIZARE”

  1. daurel

    02/08/2011 at 12:00

    Mintea romancelor de pe urma…

     
  2. Nicu Drăgan

    02/08/2011 at 17:51

    Cum îţi permiţi să-l ponegreşti pe Fănică M. Istrate ? Doar EL e cel ce-o scoate pe doamnă din foame când nu se mai descurcă. Ce-i drept a forţat-o să-i scadă raţia la copil, să-i mai vândă din jucării, la şcoală nu-l mai trimite… Dar măcar nu mai sunt muritori de foame cum erau până s-apară EL !!!

     
  3. ela1l

    02/08/2011 at 20:44

    am râs copios, merci

     
  4. isis

    19/08/2011 at 13:16

    Cu sesizarea asta… chiar m-ai cucerit, Daniel!! 🙂 🙂

     

Lasă un răspuns

 
