RSS

,,DISPUTA ”

13 Iul

Disputa

 

– Dacă continui cu mitocăniile să știi că plec la mama !
– Ce mitocănii ?! Asta-i realitatea ! După ce că nu te pricepi, nici nu vrei să asculți, să înveți !
– Eu nu mă pricep ?! Eu ?!
– Da tu ! Ori nu te pricepi, ori nu vezi bine, ori faci doar să mă enervezi ! A fost cât se poate de clar și tu o ții pe-a ta !
– Ascultă, dacă mai continui plec și te las cu mitocănia ta !
– Bine, bine, închei-o ce să mai vorbim…adu și tu vinu ăla și apa, vezi că-am băgat una la congelator.
Ea umple două pahare, sorbesc în tăcere, încă tensionați. Încet atmosfera se destinde, își aprind câte o țigară.
– Acu’…cum o fi, trebuie să admiți că a fost frumos !
– Ai zis și tu ceva acătării, ca bărbat…nu te credeam în stare !
– Adică…ce vrei să zici ?
– Nimic, nimic, n-am chip că numa tu…îi dai într-una…
– Păi tu n-ai văzut…clar ca lumina zilei și…
– Și ?
– Păi cum și ? Se pricepe și ăla ca și tine ! Nu-i posibil așa ceva !
– Adică femeile-s proaste, nu ? Ele nu știu…auzi, de unde ai căpătat apucăturile astea de maidan ?
– Ce apucături ? Lucrurile-s clare, numai tu și ăla…
– Mă nu ți-e rușine ! Mă compari cu…
– Păi dacă sunteți paraleli !
Trântește paharul, se ridică și revine îmbrăcată.
– Cât crezi că-ți mai suport mârlăniile ?
– Ce…
– Când o s-te înveți să te porți cu o femeie, să mă anunți ! Plec la mama ! Auzi cu cine mă compară el !
Iese trântind ușa. El, surprins, se duce la telefon.
– Alo, săru’ mâna mamă soacră, sunteți acasă…aha, vine Geta…da, cum ?…da, da, am văzut normal…absolut…așa am zis și eu, nu a fost niciun penalty, un tâmpit de arbitru, să-i zici și matale lu’ Geta, că nu și nu, că a fost…da, da, păi ea se pricepe…

T.D.

 

7 răspunsuri la „,,DISPUTA ”

  1. George

    14/07/2011 at 8:22

    pfahahahaha…si eu care imi inghipuiam cine stie ce scenarii, m-a luat prin surprindere total „meciul”.

     
  2. Raul Săran

    14/07/2011 at 10:43

    Pur şi simplu genial… şi, surprinzător, mama soacră este de acord cu tipul…

     
  3. daurel

    14/07/2011 at 13:48

    Ce reprezinta taloul ? Inafara de o disputa intre batrani orfani de soacre…

     
  4. daurel

    14/07/2011 at 13:49

    tabloul, pictura…

     
    • Daniel Tudose

      14/07/2011 at 13:52

      habar nu am, e o pictura numita disputa, intrre niste….carturari par, si astia se cearta de multe ori…din lucruri puerile

       

Lasă un răspuns

 
