RSS

,,TEMĂ PENTRU ACASĂ”

02 Iul

Compunere: Despre viitor

 

Motou: ,,Viitorul sună bine.” – Orange

 

Viitorul este acel timp în care copiii se fac oameni mari și fac și ei ce vrea cu viața lor personală. Eu îmi doresc ca în acest viitor să mă fac femee de succes și să apar la televizor, pe sticle și pe micul ecran cu pantof cu toc, poșetă și păr făcut la salon. Dar nu aicea ci la oraș că cum zice și doamna învățătoare acolo e cașcavalu țapăn și abia așteaptă să îi iasă manevra cu domnu inspector și să scape de văgăuna asta care colcăie de proști și noroaie pe străzi când plouă și umblă toți cu băutura în cap. Eu am deosebită hambiție să îmi realizez acest viitor chiar dacă tata râde de moare că-s cât un dop de înaltă da copiii cresc că nimeni nu se naște lung. Chiar dacă e frumos la noi aici că nu-i betoane și e aer liber, eu îmi doresc o carieră cum arată la Acasă, cu podium și club de noapte, cu interviu și parparazi de fuge după oameni să le facă poze. Mereu doamna noastră zice ce proastă a fost că nu a avut minte și s-a ratat în învățământ cu toți retardații și progeniture dezgenerate. Eu mă silui să învăț carte ca să apar la televizor și să pot ca să deschid gura la emisiuni de divertisment nu ca blondele alea care nici nu știe nimic când le întreabă despre cultură generală. Ca și fată este important să te îngrijești de moda ta și de cum arăți fincă ești tu și te reprezintă să fii tu însuți, chiar dacă lumea e plină de invidie și scoate vorbe cu răutate, tu ești tu, și despre doamna tata zice că seamănă cu un haiduc când se machează, dar mie îmi place foarte tare ce lok are, este foarte femeiesc și cool. În afară de aceste calități de afară o femeie de succes trebuie să aibe multe și în cap, să umble la calculator, să fie bune la engleză, să știe să se poarte la public și multe alte lucruri folositoare, să arate bine în poze și în realitatea din jur. Ne-am băgat și noi internet și frati-miu mi-a deschis cont la faceboook, cu poze și scris, intră lumea și face coment. Mulți zic că-s fotogenecă și scrie multe, mai ales la pozele de pe malu iazului și alea pe covertura vișinie și lângă soba de teracotă. Este un lucru care mă încurajează în carieră și-mi dă mari speranțe că viitorul nu e de cacao cum zice doamna la ședința cu părinții. Eu sunt sigură că fiecare are drumu ei și dacă-ți pui ceva în cap poți să faci, cu orice scoape și mijloace. Pentru ca o femee să facă un viitor frumos și să fie de succes trebuie musai neapărat fie cu capu pe umeri și să nu scoată vorbe ca destrăbălatele alea de la a cincea care a fumat în grădina de la școală și a dat foc la stogu de fân și a făcut domnu director palpitații la inimă că se aprinde dispensarul și magazinul lu dom primar. Am râs de m-am prăpădit cum le-a luat de păr și le-a promis că le lasă repetente până le-o crește barba pân la brâu, ratânduș-i tot viitorul fiindcă na avut minți în cap. Așa că eu îmi văd de treaba mea și știu că Dumnezeu are să aibă grijă să mă ajute așa cum a ajutat multe fete care acuma au ajuns acolo numai fincă au fost serioase și și-a văzut de treaba lor. Doamna zice că Moni s-a tâmpit la bătrânețe și dacă-l prindea ea așa pe Dumnezeu de picior nu- i mai dădea drumu în veci și acuma nu era în gaura asta ordinară. Și eu vreau să prind pe Doamne Doamne de picior și să vin numa în vizită când so asfalta ulițili noastre, că pe tocuri te înfunzi pân la glezne, mai ales la colț la nea Mandache.
Liliana Scarlat, clasa 4 A

T.D.

 

13 răspunsuri la „,,TEMĂ PENTRU ACASĂ”

  1. gepe7o

    02/07/2011 at 12:03

    e uimitor cum este reprezentata realitatea „cruda” :)))))

     
  2. omadesign

    02/07/2011 at 12:08

    ăsta-i viitorul României 😆

     
  3. Raul Săran

    02/07/2011 at 13:23

    Şi uite cum o tânără inocentă se „transformă” într-o „pitzipoancă”. Trist, dar totuşi foarte amuzant!

     
  4. psipsina

    02/07/2011 at 17:38

    halucinanta realitate de pe covertura vişinie! sau cum să fii femee…
    eu cred însă că soiul „piţi” aşa se naşte, inocenţa nu trece pe-acolo, nu se leagă.

     
  5. Deny

    02/07/2011 at 22:23

    Putea sa scrie”doamna de romana zice ca sa nu vorbesc cu bipuri, dar mie-mi plac bipurile, ca o sa am nevoie de ele ca sa ajung la televizor”. Bine redat

     
  6. gabrielatheodorescu

    04/07/2011 at 16:15

    domne’ tre sa recunoastem ….a dat dovada de vointa…are ceva calitazi!….no, nu’ma ce text a compus…adunat….fata pana la urma stie ce vrea de p-acum!…:)))))))

     
  7. Angela...salvata prin HAR

    05/07/2011 at 14:44

    A facut totusi un pas pentru viitorul ei si a invatat sa scrie corect… nu ca fata lui Basescu „succesuri” 🙂

     

Lasă un răspuns

 
