RSS

,,ÎNCLEȘTAREA”

01 Iul

Încleștarea

 

Totul a început pe la nouă seara cu un țipăt feminin formidabil ce trăda groază, urmat de o izbitură pe măsură și dupăială furibundă de pași, translatând sursa în altă cameră, unde aceeași voce se înalță apoteotic. Dupăiala revine, de această dată și mai sonoră, dublată de pași și mai apăsați care se opresc brusc, un moment de liniște grea și un răcnet și mai teribil, de sorginte masculină acum, despică eterul împietrindu-mă de spaimă. Lovitura care s-a succedat, una în plin, grea, surdă, devastatoare m-a făcut să tresar și să-mi cercetez organele vitale. Se pare că totuși m-am înșelat, o avalanșă de plesnituri, cu siguranță palme femeiești, au ripostat parcă, arătându-mi cât de slab sunt să cred că ceea ce a părut un croșeu letal nu a fost nicidecum așa. Onomatopee neinteligibile, mai mult convulsia sonoră a unei încleștări nemaipomenite, agonia feminină trăită la cele mai înalte octave, masculinul dezlănțuit animalic pierzându-și uzul rațiunii în urlete sălbatice. Se mai certau ei, însă acum părea…părea că după asta nu va mai fi nimic, decât o dramă, care speram că nu va fi tragedie. Zgomot de sticlă spartă, acum am deslușit clar, vitrinaaaaaaaaaaaaaaaa…și pași, parcă împleticiți, însoțiți de o ploaie de lovituri și trântituri, înjurături grozave, apoi tânguieli, am deslușit din nou, parcă văzând-o cum imploră …de ceeeeeeeeeeeee…cuuuuuuuuuuuuummmmmmmmm… Cuvinte curmate brutal de ceea ce am zis că-i un cutremur ce-mi va prăvăli tavanul în cap, o mobilă probabil trântită la pământ și…liniște. Am fost convins că s-a terminat, cum nu se poate mai rău. Să-mi stea inima când un urlet, parcă de izbândă a răzbătut…nu, nu…nu așa se comportă un om care a săvârșit o nenorocire la mânie, lucru confirmat și de strigătele ei cât se poate de energice, plus alte plesnituri în ritm susținut. Brusc timbrul crâncenei încleștări s-a schimbat, lovituri și mai grozave aplicate acum cu un obiect dur, m-au făcut să-mi imaginez cel mai feroce câmp de luptă, icnete bărbătești umpleau pauzele între lovituri…așa…așaaaa…așaaaaaaa…, la unison cu sarabanda unor bufnituri de mai mică intensitate și vocalize femeiești sfâșietoare. Alergătură, aproape goană, taberele par a se fi separat, vocea lui și mai crâncenă strigă hai…haaaaaaai…, de undeva primește răspuns… Mă întreb, de ce nu iese pe hol, să fugă…tipul e turbat, o fi băut… Dumnezeule, alergătură iar, dar…pașii sunt ai ei, a revenit, pocnituri și izbituri furibunde, scrâșnet de ceva târât, un urlet comun, conjugat, înfiorător, sfredelitor și…tăcere. Am tot așteptat convins că va începe iar dar…mormânt. După două ore am fost sigur de amploarea tragediei, demnă de filme nebune, când ambii combatanți se prăpădesc dramatic la sfârșitul luptei.
Nu am dormit toată noaptea, așteptând să aud sirenele. Când să ațipesc, chiar în zori zgomotul unui camion, voci și… vecinii mei strigând de la balcon la patru inși ce scoteau din bloc ceva ce semăna a lădă imensă înfășurată în folie: Direct la groapă…pe câmp…cu benzină…plătim și benzina… Sunt teferi, mi-am zis, când ciocăneli în ușă…amândoi…scuze pentru tămbălău dar: …vecine…barem am scăpat…îmi roseseră tot spatele la palton…mie căciula de  vulpe…era plină, adaugă ea cu regret, dar totuși cu satisfacție, dar…am scăpat…dă-l dracului de șifonier, bătut în cuie, izolat, să crape acolo ! Am privit mirat, sesizându-mi confuzia, m-au lămurit: Molii frate, aseară le-a descoperit nevastă-mea, ce șoc!

T.D.

 

2 răspunsuri la „,,ÎNCLEȘTAREA”

  1. psipsina

    01/07/2011 at 11:49

    apoi chiar te pricepi la finaluri. eu mă gândeam că se mută oamenii, că plimbă mobila prin casă! molii? 😆
    fain mai scrii! felicitări.

     

Lasă un răspuns

 
