RSS

,,TORȚIONARUL ”

27 Iun

Torționarul

 

…și, după cum ea însăși spune, după două zeci de ani a pus capăt. Două zeci de ani de chin, în care a îndurat tendințele lui maniace, apucături torționare moștenite cu siguranță de la tată-su, cu ochii ei l-a văzut cum dădea cu biciul în cal, de atunci nici nu a mai călcat la țară. Două zeci de ani în care a suportat constant tortura degradantă la care a supus-o începând chiar după nuntă, când cu banii rămași și-au utilat apartamentul. Un lung șir de suplicii ce n-au mai contenit, ba din potrivă, abil mânuite spre a-și satisface el setea patologică de cruzimi, cu atât mai dureroase fiincă se și disculpa perversul. Bunăoară:
–    Dragă, să împingi mai bine ușa frigiderului, rămâne deschis…
–    Aha, eu sunt proastă adică, nici un frigider nu știu să închid, ce mai, tuta supremă care nu a mai văzut, Marița cu capu-n traistă, ce să mai vorbim, noroc de tine că eu îs prea toantă, venită din pădure…
–   Dragă de ce…am zis c-ai uitat doar, nu-i nicio dramă…
–    I-auzi, de acum am și pierderi de memorie, sunt o amnezică nu…iresponsabilă cred, habar nu am ce fac, am creierul spălat…
–    Mamă ce ai…cine a zis…ce spălat…
–    Perfid ce ești, cum răsucești cuțitul ! Spălat, ai ? Crezi c-am uitat atunci când cu inundația, cu mașina de spălat…măi, măi, că trebuia să-mi spui tu că ăla-i furtun de scurgere, acu-s și chioară, nu…
–    Iubire am zis doar să-l pui bine să nu cadă jos, ai văzut ce dezastru…
–    Da,da…oi fi oligofrenă, nu știu ce-i ăla un furtun, adică noi am spălat la râu rufele, ce să mai, niște paria, niște coate goale…te rog să-mi lași familia în pace…
–    Dragă…ce-ți veni…de unde le scoți…
–   Bestie ce ești…că eu nu văd…mă-nveți tu cum să umblu la televizor…că noi am trăit în grote nu…oi fi sălbatică din junglă, vreo idioată care se uită ca vițelul la poarta nouă…
–    Mamă ți-am arătat doar cum să sari direct peste canale, mai ușor…
–    Păi da că io-s analfabetă, am fost la școala ajutătoare, o handicapată care nu știe nimic…brută josnică ce ești, atâta știți…să torturați…bine că ți-ai luat calculator, altă găselniță…ce să mai…dobitoaca să stea departe de el, nu știe ea, ea…la cratiță, e prea proastă pentru…
–    Dragă…ce ai…nu te-am rugat să umbli…ți-am spus doar să nu mai dai cu spălătorul de vase…pentru praf…ceva uscat…
–    Daaaaaaaaa, sunt o măturătoare de pe stradă, nu…ce să mai, femeie de serviciu, ordinar ce ești, bestie, să nu te mai văd.
A urmat divorțul, unul care a amuzat teribil pe judecător ascultând pledoaria. Bine dispus a pronunțat rapid separația de jure. A strâns discret mâna lui Grig, șoptindu-i complice – Domnule te felicit, ca torționar…ai stors tot, acum te rog, zi-mi cum ai făcut, eu am acasă una care…mă înțelegi…cum s-o fac să mărturisească așa ?

T.D.

 

8 răspunsuri la „,,TORȚIONARUL ”

  1. Gabriela

    27/06/2011 at 10:53

    ma mir doar ca a durat atat de mult ca sa isi dea seama „inteligenta” ca el nu e decat un amarat de tortionar. 🙂

     
  2. daurel

    27/06/2011 at 12:10

    …unii inteleg si se hotarasc, dupa 20 de ani; altii inteleg, insa nu se hotarasc; restul considera ca e mult prea tarziu.

     
  3. ela1l

    27/06/2011 at 13:16

    funny 😆 u made my day

     
  4. psipsina

    27/06/2011 at 16:11

    eu te admir pentru tehnica dialogului, uşurinţa scrierii tale atât de auditive că parcă o şi auzeam mărturisind…
    felicitări! am citit cu mare plăcere!

     

Lasă un răspuns

 
