RSS

,, 112 ”

08 Iun

Depoziție

 

,,…da…da…normal că m-am oprit să văd, parcă dumneata nu te-ai fi oprit, oricum era atâta lume…păi normal dacă aia striga cât o ținea gura – ajutor, viol, mă violează !, da, parcă, la ultimul etaj, a zbierat vreo cinci minute… Apoi, păi apoi ce ? Eu…noi eram jos în stradă, de unde să știm ce e înăuntru…a închis geamu…am mai stat vreo juma’ de oră…cu încă câteva doamne…să vedem…ca cetățeni nu putem fi indiferenți… Păi sigur că da, normal că la servici mă duceam când o…adică dracu știe…când țipa…era sus domnule, de unde să văd eu ce și cum, adică îți închipui c-am stat acolo o oră ca proștii, nu ? Adică noi n-am fi vrut să vedem ce se întâmplă, nu ? De asta m-ați chemat aici, să mă luați la mișto ? Unde erați când aia…în fine…răcnea, că atâta am văzut… Cum ?! Ce vrei să insinuezi domnule ? Păi sigur c-am auzit-o, eu ce tot spun…cum…așa tam nesam…fără motiv ? Dumneata ca polițist…așa, procuror, știi câți nebuni urlă aiurea…am stat odată juma’ de zi vis a vis de CEC acolo…unu’ zbiera că-și dă foc…ți-ai găsit…a ieșit nesimțitu’…s-a dus la butic…și noi ne lungeam gâturile acolo… Am jurat că în viața mea nu mai…dar na…sigur că mă grăbeam…da’ nu v-am zis ce striga… Era domnule lume…mă rog…când a închis geamul s-a mai rărit…de unde să știu eu cine l-a închis, era la etajul opt…am stat, am așteptat…nimic…nu…țipenie, avea termopane ce să mai auzi…o porcărie cu termopanele astea…te omoară în casă și nu aude nimeni. Așa…păi v-am spus…zece minute…ajutor…viol… Ce ?! Glumiți, nu ? Păi m-am lecuit de din astea, am sunat odată și m-ați sancționat…când cu tătăița, de am crezut că-i căzut în casă de nu dă drumu…de unde să știu eu că-i la Zimnicea la…așa că vă rog frumos… Acum ? Cum de ce am sunat după opt ore ? Păi acum s-a…ne pierdem interesele cu din ăștia…Domnule, dumneata știi că pe mine m-a penalizat la leafă că am întârziat fiindcă…v-am spus. Cum să nu te apuce dracii ? Când m-am întors…mă uit…acolo toate luminile aprinse…forfotă…veselie mare, ce mai…și noi stăăăăăăăm ca proștii și din cauza…întârziem și… Cum ? Ei pe naiba ! Auziți…lăsați…nu fac nimic…umblă  cu fustele până la…cum să nu le… Dar mie, de leafa mea cui îi pasă ? Auziți…știți ceva…adunați golanii de pe străzi…poftim…săraca… N-am văzut domnule nimic, nu pricepi ?”

T.D.

 

Etichete: , , , ,

2 răspunsuri la „,, 112 ”

  1. ela1l

    08/06/2011 at 14:11

    😆

     

Lasă un răspuns

 
