RSS

,,METAMORFOZĂ”

04 Iun

Metamorfoză

 

În universul meu prea întinat
Cu înălțări din prăbușiri năroade,
Ca un tâlhar mărunt tot am visat
Neprețuitu-ntre nimicurile-mi fade,

Tânjind cu gând pierdut cum aș putea
Să am ce-i dat a fi de neatins,
Mai sus de măiestria unui hoț sadea
Prea mic pentru atâta necuprins,

Zeiescul meșter plămădind în cer
Și osândind nevolnicul pământ
Cu-ntreaga vrajă-a unui giuvaer
Chiar pentru ochiul lacom, mult prea sfânt,

Lăsat să chinuie a fi râvnit cu lacrimi
Și să vrăjească crud cu-a sa splendoare,
Grumazul care să-l cuprindă-n patimi
Nu s-a găsit și încă nu-i sub soare.

Privirea-mi l-a sorbit în reverie,
Ființa ce tânjea, fără a ști
Ea însăși fu prădată de magie,
Care-o chema în fiecare zi

Și-am revenit, mereu, de-ori câte ori
În universul meu mărunt tâlhar,
Sublimul trimitea fiori
Cu radierea-i parcă dată-n dar

Făpturii mele de nesfânt convins.
Mi-a dăruit surâsu-i dogorind,
Iar mâinile-mi în tremur s-au aprins,
N-am mai râvnit așa, iubind.

T.D.

 

10 răspunsuri la „,,METAMORFOZĂ”

  1. ela1l

    04/06/2011 at 9:27

    nu încetăm să ne metamorfozăm… superbe transformări, superbă transpunere în versuri

     
  2. omadesign

    04/06/2011 at 9:37

    Subscriu celor de mai sus, superbe versuri! 😀

     
  3. addicted2ubabe

    04/06/2011 at 9:39

    Minunat!

     
  4. dana

    05/06/2011 at 9:12

    metamorfoze magice… in-cantare de cuvinte…
    versuri parca din alt timp si pentru alte (frumoase) simtiri 🙂

     
  5. Lorena

    05/06/2011 at 9:44

    „Făpturii mele de nesfânt convins.
    Mi-a dăruit surâsu-i dogorind,
    Iar mâinile-mi în tremur s-au aprins,
    N-am mai râvnit așa, iubind.”
    Mi-au placut versurile din final…iubirea asta face minuni nu?
    Superba poezia!

     

Lasă un răspuns

 
