RSS

,, ALB ”

12 Mai

Alb 

Albul mi-a pătruns în suflet
Să mă bucure și doară
Chiar atunci când pâlpâirea-i
Era lacrimă amară,

L-am primit așa cum zarea
Mohorâtă și ploioasă
Își sărută curcubeul
Fericită și frumoasă.

În sărutul fără pată
Inima, în tern suspin,
Ca într-un balsam se scaldă
Și se-mbracă în velin

Și se pierde în dulceața
Ce suav s-a cuibărit
Pogorâtă de niciunde
Ca un înger ostenit,

Ce-a bătut cărări de stele
Alb să facă din tăciune
Zbuciumarea a-mi preface
În lăcaș de-nchinăciune.

Iar când vânt se mai abate,
Inima-n vibrând tremolo,
O ascult fără de grijă
Findcă știu că ești acolo.

T.D.

 

4 răspunsuri la „,, ALB ”

  1. ela1l

    12/05/2011 at 14:43

    Azi iubesc… albul… 😉 Superbe versuri, remarc în mod deosebit: „Ca un înger ostenit,
    Ce-a bătut cărări de stele
    Alb să facă din tăciune
    Zbuciumarea a-mi preface
    În lăcaș de-nchinăciune.”

     
  2. cenacluldinbar

    12/05/2011 at 19:09

    si mie tot lacasul de-nchinaciunemi-a placut.
    in ultima strofa e ceva tipo: „inima-n pauza vibrand”
    ori inima-nvibrand, fara spatiu liber, fie inima-mi vibrand, ceea ce mi se pare corect.

    like.

     

Lasă un răspuns

 
