RSS

,, UN STROP DE DIVIN ”

10 Mai

Un strop de divin

 

Din sfânta pronie cerească,
Închis în lumea mea lumească,
Oricât de tare o gândeam,
Că voi gusta-o nu credeam,

Fiind prea mic ca eu să sper
Măcar la un crâmpei de cer,
Mult prea ateu și necurat
Pentru sublimul nepătat

De lumea acră a muririi.
Mirificul dumnezeirii
Cel mult plecat să îl privesc
Din micul meu banal lumesc,

Peste putință de curat,
De neatins și venerat,
Mai sus decâ oricare stea
Din lumea-mi mică se vedea.

Dar făr’ să știu de ce și cât
Ori pentru, cum… s-a pogorât
Chiar o fărâmă dintr-un zeu
Să-mi sfarme crezul cel ateu,

Că totu-i numai amăgire
Spre-a hrăni setea de iubire.
Și eu fu-i însetat nu mint,
Dar te iubesc, sărut, te simt.

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, UN STROP DE DIVIN ”

  1. ela1l

    10/05/2011 at 9:56

    divină simţire 😀

     

Lasă un răspuns

 
