RSS

,, CREDEAM CĂ ȘTIU ”

29 Apr

Credeam că știu

Credeam că știu și mi-e de ajuns
Ca-n cunoștință să pășesc
Și suficient să dau răspuns
La tainele ce întâlnesc,

La tot ce pare complicat
Și poate de nedeslușit
Ori prea-ncâlcit, sofisticat,
Crezut-am că am reușit

Măcar să văd că-s taine mari.
Un lucru doar nu am gândit
Că s-ar putea ca să apari
Și să mă pomenesc iubit.

Și cât aș vrea să fie așa !
Să știu, să știu să-npărtășesc !
Deși o simt, nu știu a-ți da.
Învață-mă să te iubesc !

Ori dacă poate e prea mult
Așa, în calea mea a sta,
Măcar o clipă dă-mi, s-ascult,
Din gura-ți, neștiința mea.

Iar dacă chiar nici șoapta ta,
Deasupra a ce fac și zic,
Nimica nu m-o învăța,
Nu merit a mai ști nimic.

T.D.

 
 

4 răspunsuri la „,, CREDEAM CĂ ȘTIU ”

  1. ela1l

    29/04/2011 at 20:47

    Ce mai greu e să te lași iubit… Minunate versuri, din suflet. Un suflet care merită… totul.

     
  2. GENNY

    19/05/2011 at 23:30

    Tine-o tot asa,scri foarte frumos…………….Daniel

     

Lasă un răspuns

 
