RSS

,, ROMANCE ”

25 Apr

O noapte de vis

 

În noaptea  când Domnu-a-nviat,
Să vă explic cum m-am distrat
O noapte-ntreagă în neștire
Cu ultima mea cucerire.

Am invitat-o-ntâi să vie
La slujbă la Mitropolie,
Unde, cum, nu pot să vă spun
Și-a agățat dresul cel bun

Apoi luminii făcând loc
În lăcaș și-a lăsat și-un toc
Și-n mâna unui moș căscat
Un șomoiog de păr roșcat.

Afară-n mare vai și chiu
O mânecă la pardesiu
Și minijupul delicat
Le-am stins cu-n sfert de seven-up.

În timpu ce a mai rămas
Am dus-o într-un club la dans
Unde fiind buluc și beznă
Teribil și-a luxat o gleznă,

Tocmai acea cu toc intact
Vă spun era să fac infarct
N-am mai văzut așa ceva
Acuma nu mai șchiopăta.

Ne-am recules în parc un pic
În tihnă ronțăind fistic
Jurându-ne amor pe viață
Pân’ i s-a rupt un dinte-n față.

Gândindu-mă s-o îmbunez,
Știam eu un local francez
Ceva doar pentru gustul bun
Cu miel și pulpă la ceaun

Și vinuri…de, franțuză școală,
În crampe mi le-a pus în poală
Gonind cu ochii bulbucați
Ceilalți clienți oripilați.

Politicos poftiți afară –
Ia-ți dreacu vaca și te cară !
M-a implorat să o conduc
La o shaorma și un suc.

La turcu ăla-n strada x
Unde pe la vreo două fix
Mascații l-au săltat subit
Și în bastoane ne-au snopit.

Ca să scăpăm puțin de rău,
Băură-m bere-n Herestrău
Fără de fițe, bere-n pet,
Cu scurt popas pe la boschet,

Cu-n țipăt scurt a dat alerta:
Văleu că mi-a furat poșeta !
Un boschetar, nu-l văzu bine
Și întuneric și pe vine…

M-am hotărât la acel pas
Să o invit timid acas’
Teribil m-a emoționat,
Cu-n zâmbet șic a acceptat.

Râzând pe drum, s-o tachinez,
Glumii cu mielul cel francez.
Se vede nu mi-a reușit
Fiindcă pe loc s-a-ngălbenit.

În brațe-o luai îngrijorat
Când peste șale m-a tăiat
Nouăj’ de kile-ntinse jos
Lățite îmi zâmbeau duios.

A fost o noapte vă spun drept…
În pat cu drag o strâng la piept
Romantic și plin de decență
Salonul paișpe la urgență.

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
