RSS

,, DRAGOSTE ADEVĂRATĂ ”

07 Apr

Dragoste adevărată

Oare doar fiindcă ești frumoasă,
Vibrațiile în piept roiesc
Și doar că ard ș-te văd aleasă,
Pot spune sincer te iubesc ?

Doar pentru că ființa-mi toată,
Tresare la privirea ta
Și-mi pari atât de minunată,
Pot spune ești iubirea mea ?

Numai că eu înflăcărat,
Pierdut în tot extazul meu,
Te văd perfectul cel visat,
Pot spune te-oi iubi mereu ?

De ajuns e că-n pășirea ta
Văd dans cum nu s-a pomenit
Și cred că doar m-o fermeca,
Pot spune sincer te-am iubit ?

Da pot, acum convins o spun,
Fiindcă în tine eu găsesc
Perfect tot ce-i mai puțin bun,
Tot ce ți-e imperfect iubesc.

T.D.

 
 

2 răspunsuri la „,, DRAGOSTE ADEVĂRATĂ ”

  1. ela1l

    07/04/2011 at 15:18

    Sunt sigură că ești la fel de… perfect pentru ființa iubită 😉 Drăguțe versuri!

     

Lasă un răspuns

 
