RSS

,, DURERE ”

01 Apr

Durere

M-au durut gânduri, m-au durut fapte,
M-au durut vorbe și m-au durut șoape,
M-a durut carnea adesea zdrobită,
M-a durut inima-n zbuciumare cumplită,

M-au durut oameni ce devreme apun,
M-au durut alții în râs de nebun,
M-a durut viața-mi câteodată sucită,
M-a durut gura bolborosind aiurită,

M-au durut zboruri prăbușite-n abis,
M-au durut vise rămase în vis,
M-ai durut tu când plângeai în suspine,
M-a durut lacrima-ți ce cădea pentru mine,

M-a durut și mă doare tot ce eu n-am putut,
M-a durut timpanul afon că n-am știut să ascult,
M-a durut ochiul ce privind n-a văzut,
M-a durut teama de a nu mai fi mut,

M-au durut clipele când nu-nțelegeam,
M-a durut timpul când nu te știam,
M-a durut și mă doare, dar toată durerea
Mă doare-acum toată…ce doare tăcerea…

T.D.

 
 

2 răspunsuri la „,, DURERE ”

  1. ela1l

    01/04/2011 at 9:06

    back to noise… 😆

     

Lasă un răspuns

 
