RSS

,, DANS ”

25 Mar

Dans

Mă întrebi ce îmi place la tine…
Mă întrebi dacă te-am privit bine…
Mă întrebi dacă știu cine ești…
Mă întrebi de-nțeleg cum pășești…

Îți răspunde vibratul din mine:
Îmi place deși n-am privit bine
Și nu-mi trebuie să știu cine ești,
De ajuns e că simt cum pășești.

Îmi place, îmi place a te privi,
Crezi că vreodată aș isprăvi ?
Dacă știu cine ești…treaba mea, s-o lăsăm,
Iubesc cum pășești și hai să dansăm.

T.D.

 
 

2 răspunsuri la „,, DANS ”

  1. ela1l

    25/03/2011 at 5:59

    Versurile vibrează, se strecoară printre pași, într-un dans amețitor…

     

Lasă un răspuns

 
