RSS

,,ÎMPLINIRE”

23 Mar

Împlinire

Minunea-n care nu credeam,
Deși în suflet o știam,
N-a încetat a mă veghea:
Doar ea.

Iar eu un biet păgân ateu,
Atâta drag meritam eu ?
Când ochiu-mi chior nu te văzu:
Doar tu.

Heruvim sfânt de ai fi fost,
Zău de ți-aș fi găsit vreun rost.
Ce-mi trebuiește mie-un zeu ?
Doar eu.

A fost însă mai mult de-atât,
N-au venit sfinții pe pământ,
Veni ce mintea nu-mi crezu:
Doar tu.

Esenț-a tot ce mi-am dorit,
Nici să visez n-am îndraznit
Că aș putea avea mereu
Doar eu.

Lumina, în căldura sa,
S-a oprit a mă-mbrățișa
Și a-mi șopti suav acu:
Doar tu.

Acum nu mă mai îndoiesc,
Te știu fără să te privesc.
Și nu e mintea de apoi,
Doar noi.

T.D.

 
 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „,,ÎMPLINIRE”

  1. ela1l

    23/03/2011 at 11:50

    Doar noi… frumos!

     

Lasă un răspuns

 
