RSS

,, ȘTIAM CĂ EȘTI ”

18 Mar

Știam că ești

Știam că ești, deși nu te vedeam,
Seninul îți vibra și te gândeam.
Prin pulberea de gând înegurat,
Plutea un dram celest și aromat

Ce-o rază în culori, pe bolta-mi gri,
Mereu a ridicat, fără a ști
Și a vegheat mereu fără să știu,
A nu mă cufunda în cenușiu,

De acolo, neștiut și de departe,
Parfumul unui vis scris într-o carte
Cu tușul plumburiu pe foi veline,
Întipărind pe veci cărări, destine,

Al meu, cum și al tău, mereu,
A fost prezent în drumul meu.
Știam că ești, dar făr-a ști,
Întreaga slovă-a desluși,

Până ce-n muguri amărui nu ai transcris,
Ce nu puteam să înțeleg din vis:
E cu putință a-ntrupa
Ce știu că e, acel ceva ?

Chiar dintr-al tău cuvânt cernit,
Ce lin spre mine a plutit,
Am înțeles, e vremea ca din negri nori,
Simț să prefacem, gust, culori.

T.D.

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „,, ȘTIAM CĂ EȘTI ”

  1. ela1l

    18/03/2011 at 13:25

    Știam că ești… talentat! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
