RSS

,, AȘ VREA SĂ FIU”

09 Mar

Aș vrea să fiu

 

Aș vrea să fiu o aripă să zbor,

Pe șoapte de dorință și de dor,

În vraja dulce ce-i menit-a fi

A noastră punte de simțiri a ne uni.

 

Aș vrea să fiu ca fulgul plutitor

Pe buze să îți cad suav, ușor,

În fericirea-naltă de a ști,

Că într-al tău sărut mă voi topi.

 

Aș vrea să fiu eu stropul cel din nor,

În noaptea unei veri, răcoritor,

Ce te îmbrățișează spre a te simți,

Doar pentru tine aș ploua o zi.

 

Aș vrea să fiu eu un parfum sonor,

Cu tine să mă porți în gând și zbor,

În abandonu-mi dulce de a fi

Atâta doar cât tu mă vei iubi.

 

Aș vrea să fiu eu tot de ce ți-e dor

Cu tine-odată împăcat să mor,

Aș vrea să fiu…aș vrea, cât mi-aș dori,

Măcar un dram să fiu din ce-ai putea gândi.

 

T.D.

 

 

 

2 răspunsuri la „,, AȘ VREA SĂ FIU”

  1. ela1l

    09/03/2011 at 7:19

    Superbă! Eşti… mult mai mult decât un… dram.

     

Lasă un răspuns

 
