RSS

,, CONJUGALE ”

07 Mar

Conjugale

Din apartamentul familiei Petrescu răzbat frânturi cel puțin îngrijorătoare. Vocea lui sonoră trădează o mânie cumplită: …dacă mai miști o dată, te omor ! …stai acolo că… …futu-ți…atât ți-a fost ! Monstru ticălos ! – sfredelea timpanul și glasul ei ascuțit, parcă invocând un ajutor de undeva. …mă scoți din minți ! …vezi satârul asta ? – amenința el tunător.

–         Dragă sună la poliție !

–         Nu mă bag, treaba lor…

–         S-au mai certat, da’ acu’ o omoară ! O s-o avem pe conștiință !

–         Să fie sănătoși, nu mă amestec…știi când ne-au înjurat aia…că ei se bat, se-npacă…

Deasupra, zgomotul se întețește, izbituri seci – …na, te-ai săturat ? …crecă ți-a plăcut ! Bestieeee…bestie ordinară !, strigă ea disperată.

–         Eu nu mai suport, o maltratează omule ! Cu ce i-o fi tras…

–         Nu ne privește, e casa lor…

Sunete de obiecte dărâmate și vase sparte. …ai încasat-o și tot nu te potolești ! …futu-ți…stai că te leg eu ! …na..na !…mătii azi și  mâine ! …te pui cu mine… Pare scos din minți, turbat. Nu…nu cu ciocanu de șnițeleeeeeeee !, urlă ea din rărunchi, un strigăt de agonie și implorare. Nu..nu..nuuuuuuu cu ăla, ăla zdrobeșteeeeeee !

–         Doamne Dumnezeule ! Animalul a înebunit, o măcelărește ! Fă ceva !

–         Stai potolită, sunt și alți vecini, ei de ce nu sar ?

O bufnitură teribilă mai că zgâlțâie tavanul. …te calc în picoare ! …aici îți scot mațele !, amenință răgușit. …animal…curge…ooooooooof…!, se tânguie ea sfârșită…și tăcere. Deplină.

–         Mi-e rău ! Nu vreau să știu ce-a făcut !

–         Îmbracă-te, plecăm, nu știm, n-am auzit ! N-am chef să ne târască ca martori pe la procuratură ! Criminalul, asasinul, n-am crezut…s-au mai certat…de unde să știm…

În timp ce familia Stroescu, cu moartea-n suflet, părăsea în mare grabă blocul, pe ușa din spate, în față le pică, dinspre ghena de gunoi, chiar…Fane Petrescu care-i umplu de groază. Gâfâind transpirat, cu ochii bulbucați și piepul plin de sânge, îi abordă:

–         Plecați…păi tocmai acu’ ? Cred și eu…mii de scuze, cred că ați  auzit tămbălăul. Mi-a adus cumnată-miu un somn…douășcinci de kile avea, o oră ne-am luptat cu bestia… Când veniți treceți…de-o prăjeală acolo…pentru tam tam… Ce monstru !

T.D.

 

 

4 răspunsuri la „,, CONJUGALE ”

  1. ela1l

    07/03/2011 at 8:07

    Uneori… nimic nu e ce pare a fi 😀

     
  2. gabriela

    08/03/2011 at 11:31

    :)) foarte tare. Asa e cu vecinii. Cand ai nevoie de ei nu sunt nicaieri si cand nu ai nevoie, iti apar la usa ori la masa.

     
  3. coramica

    09/03/2011 at 13:42

    D-apoi, da-i incolo de vecini, eu m-am mutat, am altii, mai rezonabili

     

Lasă un răspuns

 
