RSS

,, VALORI ”

02 Mar

Valori

 

Dacă Ginuța detestă un lucru, ei bine acesta este mizerabila minciună. Ginuța urăște visceral minciuna, iar primul care trebuie s-o știe este bineânțels iubitul – Trec peste orice, numai peste minciună nu !, l-a pus în temă de la bun început. E normal, o într-o relație sănătoasă, minciuna nu are ce căuta, chestiune pe care Ginuța o monitorizează atent. Bunăoară:

–         Iubitule, sâmbătă nu trebuia să ne vedem ?

–         Dragă dar te-am sunat…mă bâzâia nevastă-mea să-i duc la zoo…cu ăștia mici…

–         Auzi…mă lași cu gogoși de astea…știi că nu-mi plac…mare brânză era să-i bagi acolo…că ai treabă la serviciu…

Ginuța detestă gogoșile…

–         Iubito, am trecut aseară pe la tine…beznă…

–         Dar parcă era ziua lu fitu…

–         Am fugit o oră s-te văd…de, o problemă la birou…

–         Uite ce e…știi cât urăsc poveștile, textele…ești capabil să minți un copil doar să mă spionezi !

Ginuța detestă textele…

–         Dragule, de ce nu-mi răspunzi la telefon ? Voiam doar să-ți aud vocea…

–         Ți-am dat sms că nu pot vorbi…eram în mașină cu nevastă-mea.

–         Aha…și era greu să-i zici că-i cineva de la serviciu…în fine…abține-te măcar, știi cât urăsc…

Ginuța urăște…

–         Bau !!! Surpriză !

–         Iubitule, ce mă bucur c-ai venit ! Cum de-ai putut scăpa?

–         Eee, să mă mai scutească cu soacră-mea ! I-am zis că m-a chemat urgent la muncă.

–         Ești minunat când…știi cât iubesc eu…

Ginuța iubește…

Nu-i minunată Ginuța ?

 

T.D.

 

 

4 răspunsuri la „,, VALORI ”

  1. Isabela

    02/03/2011 at 6:40

    Fabulos text! Si cit de adevarat.
    Felicitari.

     
  2. ela1l

    02/03/2011 at 10:45

    Într-adevăr, bine scris! Plin de semnificații ascunse…

     
  3. gabriela

    02/03/2011 at 17:56

    Excelent! Iubitul poate sa minta pe oricine, dar nu pe Ginuta. Asta e barbatul ei ideal. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
