RSS

,, POLEMICĂ ”

01 Mar

Polemică

Pe forumul de dezbateri politice, polemica e în toi:

Aristotel01: Hai sictir băi lepră portocalie !

Hanibal50: Dispari de aici, împușcă-te bolșevicule, comunistule !

Aristotel01: Analfabetule, îți rup capu dacă te prind !

Hanibal50: Oligofrenule, obositule, zdreanță kaghebistă !

Aristotel01: Băi animalule, du-te la școală întâi și după aia vorbești cu mine !

Hanibal50: Da, da…eminentule, tu ai absolvit cu 10 școala ajutătoare !

Aristotel01: Ai grijă cum vorbești retardatule, nu știi cu cine vorbești !

Hanibal50: Cum să nu, cu cel mai mare bou de pe forumul ăsta !

Aristotel01: Sunt Prof. Dr. Niculescu bă rahatule, științe politice, o să mai auzi de mine jegule !

Hanibal50: Domnul profesor Niculescuuu???!!! Mii de scuze, nu v-am recunoscut ! Sunt Generalul (r.) Dobrescu, ne-am cunoscut la Conferința  pe probleme de securitate de săptămâna trecută, ați fost magnific !

Aristotel01: Generale, dumneata ești ?! Aaa, mulțumesc și dumneata ai fost formidabil !

Hanibal50: Domnul profesor toată stima ! Eu mă retrag, am o expunere. Numai bine.

Hanibal50: Onor, onor ! Și eu că am un curs. Sănătate.

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
