RSS

,, IERTARE…”

14 Feb

Iertare1l

O, cât de mult aș vrea să-mi cer iertare !

Și în genunchi aș vrea ca să o spun !

Dar sigur asta-ți naște-o întrebare:

Nu-i cam târziu acum și la ce bun?

.

 

Nu-i cam târziu acum și fără rost?

Când pe devreme l-ai stricat cu-nseninare,

L-ai folostit precum un mare prost,

Drept preșul de noroi, pentru picioare.

.

 

Și-acum ai vrea spășit să o albeși,

Doar cu-n cuvânt rostit pe ton bocit?

Când ai trudit atât să mă rănești,

Acum, degeaba, eu să zic că…nu-i nimic?

.

 

Așa că nu te osteni cu rugi fierbinți,

Precum suspinul meu de-atunci să-ți fie graba,

Nu zi cuvinte, sigur că iar minți,

Și dragostea n-ai s-o mai capeți pe degeaba.

.

 

O, cât de mult aș vrea să-mi cer iertare !

Și în genunchi aș vrea ca să o spun !

Dar asta-mi naște-n cap o întrebare:

Ia să mă pun în locul tău, n-ar fi mai bun?

 

T.D.

 

 

3 răspunsuri la „,, IERTARE…”

  1. ela1l

    15/02/2011 at 14:30

    Pentru cine e mai greu? Pentru cel care iart sau pentru cel care este iertat?

     
  2. ela1l

    15/02/2011 at 14:31

    *iarta

     

Lasă un răspuns

 
