RSS

,, COPAC ”

13 Feb

Copac

Copacul problematiza:

Eu cresc, respir, îmbătrânesc,

Însă nu știu, pe legea mea-

Sunt mort sau oare chiar trăiesc?

Căci mă înalț doar întru…umbră,

În turma deasă de pădure

Cu teama că oricând o sumbră

Și fără minte de secure,

Mă vă culca crunt la pământ.

Apoi așa… eu nu mai știu…

Și cum viața-mi fu mormânt,

Faceți din mine un sicriu.

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, COPAC ”

  1. coramica

    15/02/2011 at 12:38

    Vai, ce am scris! Tastatura cu probleme! As vrea ca intr-o zi sa pot scrie: Daniel e pt noi Paunescu 2. Te rog sterge primul comment. Imi plac poeziile tale

     

Lasă un răspuns

 
