RSS

,, LADY BLUE ”

06 Ian

Teamă

Ai apărut ca o himeră,

O rază tristă, pasageră,

Ce m-am temut să o privesc,

Fragilul să nu-i risipesc,

.

 

Sau un ridicol să nu par,

Sub ochiu-ți clar și selenar,

Ce – atât de-nlăcrimat vibra,

Că teamă-mi fu că m-o-neca,

.

 

În lacrimi de-iceberg curat,

Ce-ntrânsul focul a-ncleștat,

Arzând în pară ori mocnit,

În limbi meșteșugit vorbit,

.

 

Și teamă-mi fu ca să le-ascult,

C-oi întina strigătul mut

Iar raza de-aur, arzătoare,

Mă va zdrobi crunt în picioare,

.

 

Pentru umila-mi îndrăzneală,

Sublima ei de foc răceală,

A i-o privi-n nătâng elan,

Cu ochiu-mi de bărbat profan.

.

 

Și-am îndrăznit  ca să privesc,

Albastrul de un clar ceresc,

Și-n gestul meu cel negândit,

Oceanu-albastru mi-a zâmbit…

.

 

Zâmbetul  pur, îngemănând

Surâsul cald, rostit plângând.

Și nu-i blestem, nici întâmplare,

E raza-mi călăuzitoare.

 

T.D.

 

 

 

 

 

2 răspunsuri la „,, LADY BLUE ”

  1. ela1l

    06/01/2011 at 13:04

    Superbe versuri! Norocoasă… Lady Blue!

     

Lasă un răspuns

 
