RSS

,, WELLCOME…”

21 Dec

Wellcome…

Bine-ai venit în lumea mea bizară,

Nici dulce prea, nici acră, nici amară,

Închisă ca-ntr-o boabă cristalină,

De lacrimă rotundă și salină,

.

 

Ce veșnic se rostogolește pe-un obraz,

Surâzător ori trist, dar oricum treaz,

Și-și face răbdătoare drumu-ncetișor

Cu pasu-i mărunțel și inodor,

.

 

Spre a-se topi-ntr-o șoaptă cât un sunet

Scăldat primordial de cântul umed,

Mai sus și decât plâns și decât râs,

De vorbe ori de gândul cel ascuns,

.

 

Născându-mi sfera mea făr’ de hotar,

Spre a nu mă abate nici cu-n pas măcar…

Străpunsă când de beznă, soare-ori nea,

Imens de…mică. Dar mă pierd în ea…

 

T.D.

 

 

 

 

 

2 răspunsuri la „,, WELLCOME…”

  1. mihaela13o

    21/12/2010 at 17:37

    Glad to be here…

     

Lasă un răspuns

 
