RSS

,, MOTIVARE ”

12 Dec

Motivare

Trona abject orgoliul tău meschin,

Ce vrut-ai a-mi fi loc ca să mă-nchin,

Că nu-ți ajunse numa-ncredințarea mea,

Ai vrut și-ngenuncheată temenea.

.

 

Ori asta-i doar pentru ce-i sfânt,

De-o fi ceva aicea pe pământ.

Deși…nu-i greu genunchiul să-mi îndoi,

Da-i fals și ne-am scăla-n noroi.

.

 

N-ai înțeles deloc c-ar fi doar formă seacă,

Ce-ar sta nechibzuința să-ți petreacă,

Ori numai golului trupesc nu mă închin.

Plângea abject orgoliul tău meschin…

 

T.D.

 

 
 

2 răspunsuri la „,, MOTIVARE ”

  1. florentin nica

    12/12/2010 at 13:25

    Superb!!!! Bravo. când ai inspiraţie şi scrii versuri din acestea îţi ies foarte bine! mă bucur să te citesc! Succes! Mi-a păcut în mod special:

    „Deși…nu-i greu genunchiul să-mi îndoi,

    Da-i fals și ne-am scăla-n noroi.” 🙂

     

Lasă un răspuns

 
