RSS

,, EVADAREA UNUI MIZANTROP ”

04 Dec

Evadarea unui mizantrop

Închis în lumea mea de îndoieli,

Ferindu-mi de afară ochiul de ciclop,

Ascult cum ascuțit îmi bate-n tâmple,

Neostoitul crivăț mizantrop.

.

 

Nici cald, nici rece, nici măcar nimic,

Nici trist și nici atât hilar,

Dar dureros de nu se poate spune,

În temnița-mi de piatră de Tartar.

.

 

Arunc cu ochiu-n ziduri, să le sfarm,

Aleagă-se, ori el, ori piatra toată.

Și cad…cu zgomot surd și plâng amar,

Afară-i mai pustiu ca niciodată…

.

 

Doar tu, pășind țipenia de gheață,

Cu pasu-ți din sublim născut,

Mă doare tot pustiul de afară,

Trimite-mi ochiul înapoi, cu-n șut !

 

 

 

T.D.

 

 

Un răspuns la „,, EVADAREA UNUI MIZANTROP ”

Lasă un răspuns

 
