RSS

,, DRAME VIRTUALE ”

27 Noi

Virtual love

M-am îndrăgostit de ea,

Îmi tresaltă inima,

Jumătatea s-a ivit,

Ca un vânt, nici n-am gândit.

.

 

Să vă spun chiar cum a fost,

Găsii comment la un post,

Și o invitai mai des,

La – ndelungi plimbări pe mess.

.

 

Romantic, am zis s-o duc,

Pe Tweeter și pe Facebook,

Pe Netlog și-n blogosferă,

Dar iubirea-i efemeră.

.

 

Tocmai când o adoram,

Stihuri dulci îi dedicam,

Cu domnițe și baroni,

Inimi și emoticoni,

.

 

Amorul brutal mi-a frânt,

Ce crudelă ! Pe cuvânt !

Am prins-o în chip vulgar,

Pe Hi5 cu-n pensionar !

 

T.D.

 

 

3 răspunsuri la „,, DRAME VIRTUALE ”

  1. ioniboni

    27/11/2010 at 16:44

    Doamne:))))
    DA` ce ai nimerit-o si tu…:)))
    Tare scump esti si tare mult ma faci sa zambesc:))
    Adica sa rad de-a binelea:))

     
  2. G.T.

    28/11/2010 at 5:03

    Doamne! Când sunt aşa trist… eu… ca orice derbedeu… mă mai dau pe bloguri… şi când găsesc o asemenea minunăţie râd cu tot sufletul. BV!!!!!! Mi-a plăcut poanta de la final. Mi-a plăcut faptul că ai punctat foarte bine ideea de „plimbare pe mess” :)))))))))))) şi… finalul… bestial! „Avem multe biserici că păcătuim cam des/Pline de femei măritate din interes” :)))

    Îmi place blogul tău. Nu vrei să facem schimb de linkuri?

     

Lasă un răspuns

 
