RSS

,, ANUNȚUL ”

24 Noi

Anunțul

Dau și eu anunț la ziar,

Unul matrimonial,

,,Bărbat bun, cultură vastă,

Ani treizeci, caut nevastă !!!

.

 

Serioasă, delicată,

Nici mică, nici prea înaltă,

Cam cu vârsta mea în ton.’’

Las număr de telefon.

.

 

Și mă sună-așa, așa…

Ne vedem la o cafea,

Mâine la ora cutare,

La localul din parcare.

.

 

Când o văd, să pic pe jos,

Doamne bun ești și milos !

O minune din înalt,

Din creștet, până-n asfalt.

.

 

Hi, sunt Flory, mi-a zâmbit,

Anunțul ți l-am citit,

Încântată-s, n-o ascund,

Sper să-ți plac, să…corespund.

.

 

Serioasă-s, delicată,

Nici prea mică, nici prea-naltă,

Cam cu vârsta ta-s în ton,

Și nevastă-s, de patron !!!

 

T.D.

 

 

3 răspunsuri la „,, ANUNȚUL ”

  1. gabriela

    24/11/2010 at 6:01

    :)) stii cum se spune:”ai grija ce-ti doresti…” Nu asta ai cautat? O nevasta? Si nu era una oarecare, ci de patron. Norocosule! 🙂

     
  2. ioniboni

    24/11/2010 at 8:31

    :)))) prea tare! :))

     

Lasă un răspuns

 
