RSS

,, APEL DISPERAT ”

23 Noi

Dragă mamă și tată socru,

Vă scriu aceste rânduri spre a vă aduce la cunoștință că, deși împărțim aceiași locație, orice legătură cu fiica dvs. a încetat de facto, la solicitarea sa vehementă. Am hotărât, deoarece ea e femeie și biologic e mai firavă, să ocup eu dormitorul de pe colț, cel cu igrasie, iar ea pe cel mare. După cum vedeți, protecția mea este încă funcțională, deși ea nu apreciază, atribuindu-mi constant și sistematic asocieri cu diverse patrupede și epitete pe care hârtia nu le suportă. Motivul acestui comportament care nu face cinste instituției numite căsnicie este unul neîntemeiat și profund pueril, în speță, o întâmplare stupidă și nefericită. De Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril, când ea își serbează frumosul nume ales de dvs., am avut musafiri, veniți s-o feliciteze, ceea ce eu făcusem la primele ore ale dimineții. Întrucât nu aveam cunoștință de această sosire intempestivă, am servit cca. două kg. vin roșu și câteva sute țuică de care mi-ați trimis dvs., că odată în an e onomastica fiicei dvs. și soția mea. Această întreprindere, coroborată cu oboseala de peste zi, a făcut ca nevoia de repaos să devină imperioasă, chestiune care a coincis cu sosirea sus amintiților, găsindu-mă deja cufundat în dulcea odihnă, din care știți, că tot glumea ea, că nu mă zmulge nici sfârșitul lumii. Cald fiind, că aerisirăm caloriferele, am întâmpinat somnul într-o foarte sumară ținută, apropiată de ceea ce artiștii numesc nud. După câteva ceasuri de binefăcătoare revigorare, fără a avea cunoștință de prezența lui Dan și a Mioarei, încă sub imperiul lui Morfeu, am compărut în acea ipostază nefericită, stârnind hohotele tuturor. Situația a degenerat însă cumplit și subit, escaladând în suspiciuni tendențioase, exprimate pe un ton acuzator, la o remarcă cam neinspirată a Mioarei referitoare la neglijeul ce v-am spus, dar în cel mai pur spirit de glumă. Simțul umorului pare a nu fi punctul forte nici a lui Dan, nici al fiicei dvs., deoarece au speculat violent pe marginea perlei, lucru ce a condus la plecarea val vârtej a oaspeților și la tirada de invective a soției, care nici până la data prezentei nu a încetat. Mai mult, cei doi se află în situație similară, suspendând coabitarea.

Având în vedere cele relatate, solicit sprijinul dvs. pentru ca situația să se remedieze. Nu face ca limbarița unei femei inabilă în a glumi, să deraieze două căsnicii minunate. Vă rog să ne unim eforturile în restabilirea climatului domestic sănătos, deoarece fiica dvs. și soția mea, în procesul acuzator și nedrept ce mi l-a intentat, evocă dureros de des, printre cuvinte reprobabile, și încetarea de jure a legăturii noastre. Doamne cine m-o fi pus să aerisesc caloriferele…

Lansează acest apel disperat,

Vasilică Stache, al dvs. încă ginere

T.D.

 

8 răspunsuri la „,, APEL DISPERAT ”

  1. gabriela

    23/11/2010 at 7:11

    cea mai grava problema a lui vasilica a fost, se pare, neglijeul. Daca avea un alt neglijeu, era inca in bune relatii cu nevasta. :))

     
  2. gabriela

    23/11/2010 at 8:46

    dar problema neglijeului care era…nu avea suficienta dotare sau avea prea multa? Acum mi-ai starnit curiozitati.

     
  3. Cati Lupaşcu

    23/11/2010 at 9:08

    Mai sa fie, ce nenorocire de la un calorifer…tztztztz

     
  4. oanaclara

    23/11/2010 at 13:24

    😀 😀 😀

     
  5. ioniboni

    23/11/2010 at 15:26

    :))

     

Lasă un răspuns

 
