RSS

„LA REVEDERE”

13 Noi

ȘTIU CÂT  DE MULT AI VRUT SĂ MĂ MAI VEZI,

DAR ROSTU-MI FU DEPARTE. CU DURERE,

NU-ȚI SPUN ADIO C-AI SĂ MĂ REVEZI,

SĂRUT MUNCITA-ȚI MÂNĂ ȘI CU DOR LA REVEDERE.

T.D.

BUNICII MELE CARE M-A CRESCUT PANA LA 6 ANI SI CARE ASTAZI S-A STINS.

 

10 răspunsuri la „„LA REVEDERE”

  1. oanaclara

    13/11/2010 at 14:27

    Ce ti-e si cu muritorii astia! Trebuie sa treaca in nefiinta ca sa isi intoarca privirea catre ei vreun Luceafar pe care il asteapta…
    Imi pare rau pentru bunica ta! Cred ca te iubea foarte mult. Stiu cat de greu e sa pierzi un om drag. 😦
    Dumnezeu s-o odihneasca-n pace!

     
    • oanaclara

      13/11/2010 at 14:36

       
      • oanaclara

        14/11/2010 at 6:54

        Scuze pentru ironia de la inceput,dar stiu ca exista cel putin doi oameni pe care am tot amanat sa ii vad si acum nu mai sunt… Nu stiu daca imi voi ierta asta vreodata. Cert e ca timpul trece,nu putem sa il intoarcem oricat am dori asta…
        Condoleante!

         
  2. ioniboni

    14/11/2010 at 5:17

    Dumnezeu sa o ierte!
    Roaga-te pentru sufletul ei, si sa stii ca de acolo de unde este te va veghea in fiecare clipa. Imi pare rau! Si mai te rog , ca de cate ori iti vei aminti de bunicuta ta, sa scrii aici.

     
  3. ioniboni

    14/11/2010 at 5:28

    Sper sa treci usor peste durerea pe care o simti acum!

     
  4. ioniboni

    15/11/2010 at 11:14

    Sa incerci sa nu fii foarte trist, uite e soare, deci nu e suparata ca a plecat si sigur nu si-ar fi dorit ca tu si cei dragi ei sa suferiti.

     
  5. mihaela13o

    15/11/2010 at 16:39

    Îmi pare rău! 😦 Dumnezeu s-o ierte! Uite 2 poezii pe care le-am scris când a murit bunica mea: http://mihaela13o.wordpress.com/2010/04/15/aripi/
    http://mihaela13o.wordpress.com/2010/04/16/cantec-trist/

     
  6. coramica

    16/11/2010 at 11:42

    Dumnezeu sa o ierte! Si eu am avut o bunica formidabila. s-a stins in 2004, de Mos Nicolae(Mikulas)

     
  7. ciocolatacupiper

    17/11/2010 at 23:31

    condoleante

     

Lasă un răspuns

 
