RSS

,, DIN REFULĂRILE UNEI…ETICHETE ”

12 Noi

Filosofii vulgare

Un lupanar întreg îmi e în minte,

Viu furnicar de trupuri și orgii,

Un dicționar întreg…goale cuvinte,

Deschis numai și numa-n insomnii.

.

 

Care se bate-acerb cu stofa doctă,

Precum savantul cu-n slobod birjar,

Și totuși admirându-i într-o notă,

Prea libertatea-i de a fi vulgar.

.

 

Și-ntr-un moment de cruntă suferință,

Întemnițat în eul meu scrobit,

Un ghiont am zis să dau la neputință,

Să spulber o secundă ce-i zidit.

.

 

Și-am mers acolo, că știam un loc

De-și suge drojdia birjarul Nuță,

–         Parale ia și masa-mi, vreau un troc,

O zi dă-mi biciul și a ta căruță !

.

 

Surprins a fost s-audă chiar așa,

Și a trântit pe loc un stih buruienos

–         Poți sta cât vrei aici, la masa mea,

Dar dute-n p… mătii, tot pe jos !

 

T.D.

 

 

Un răspuns la „,, DIN REFULĂRILE UNEI…ETICHETE ”

  1. ioniboni

    12/11/2010 at 7:38

    De multe ori am patit sau auzit ceva de genul asta:))

     

Lasă un răspuns

 
