RSS

,, ONORURI…”

11 Noi

Vasilescu

 

Anton Stroescu, colonel în rezervă, tocmai intră pe ușă, grozav de tulburat.

 

–         Ai auzit dragă ? Tocmai m-am întâlnit cu Stache…a murit Vasilescu…era și el întors pe dos.

–         A murit, a murit, acum ce vrei…mai moare omul…

–         Vasilescu, generalul frate !

–         Așa și ? E plină lumea de Vasilești…generălime, calci pe ei…

–         Ce vorbă-i asta ? Ăsta a fost comandantul diviziei…

–         Ce să spun ! O fi vreun Napoleon… A tronat ca un nabab…s-a îmbuibat…

–         Ești…n-am cuvinte ! Mâine-l îngroapă, neapărat trebuie să ajung !

–         Sigur, sigur…du-te…să  nu plece neperiat…ia-l și pe Stache…

 

Anton Stroescu, colonel în rezervă, tocmai intră pe ușă, grozav de tulburat.

 

–         …da frate, și ajung la cimitir, mă așteptam…onoruri, gardă  de onoare de nivelul lui, oameni de-o anumită factură…când colo…doi prăpădiți…cică gardă și numai…l-am văzut chiar și pe Moraru, bețivanul ăla…sunt plin de draci…

–         Aha ! Cum am zis eu…nu a fost niciun Napoleon, va săturat Domnu de pupat în…las’ că te consolează Stache…ha, ha, ha !

–         Păi de Stache vorbesc domnule ! Dobitoc cum îl știi, mi-a zis de Vasilescu plutonierul, îl știi, de la magazie, și eu crezui că zice de… M-am făcut de basme…amestecat cu majurii…

–         E-te-te …ce să zic…da’ majurii nu-s tot…

–         Mă lași…să fie…la ei…calci pe ei…unde te-ntorci…naiba să-i ia de…Vasilești…nu mai știi care și cum…

T.D.

 

 

2 răspunsuri la „,, ONORURI…”

  1. baltazar72

    11/11/2010 at 17:19

    Splendid!!!

     

Lasă un răspuns

 
