RSS

,, RUGĂCIUNE ”

08 Noi

Rugăciune

Domnu-i mare și puternic,

Milostiv și prea-nțelept,

Mă ferește de-ntuneric,

Îl port chiar aici, la piept.

.

 

De cu zori și până-n seară,

În genunchi mă plec la el,

Inima vibrând să-mi sară,

Măreția-i foc și-oțel,

.

 

Mă străbate, copleșește,

Mă ridică în înalt,

Mă mângâie, ocrotește

Levitând ferice calc.

.

 

Și-nainte capu a-mi pune,

Somnului cel omenesc,

Nu o fac fără a-i spune,

Mare că-i și că-l slăvesc,

.

 

Zile cât mi-or fi lăsate,

Călăuză-aici a-mi fi,

Toată ființa-mi, toate, toate,

Pătimașe l-or iubi.

.

 

Domnu-i mare și puternic !

Simt prea falnicu-i, protector,

În genunchi iar cad, cucernic,

Sărut poala-ți dom’ director !

 

Suzy, secretar-corector.

 

T.D.

 

 

 

 

5 răspunsuri la „,, RUGĂCIUNE ”

  1. oanaclara

    08/11/2010 at 10:52

    Off-topic:
    La multiu ani mamei tale!

     
  2. oanaclara

    08/11/2010 at 10:52

    Scuze, „multi”. 🙂

     
  3. ioniboni

    08/11/2010 at 18:53

    Eu nu am de unde stii cum se numeste mami tau dar o citez pe Oana:La multi ani! Sanatate , fericire si tot ce-si doreste, si tu sa fii iubit si fericit.

     

Lasă un răspuns

 
