RSS

,, HOT ”

30 Oct

Profilul

Mi-am încărcat în cont și eu

Poze cu mușchii din maieu

Și tatuajul cel bengos,

Plus zece de la brâu în jos.

.

 

Ca să vedeți ce tare sunt,

Comenturi sute-au tăbărât,

Toate fierbinți și tari de tot,

Am fra profilul cel mai hot !

.

 

Două, venite mai apoi,

Mi-au frânt aripa de playboy

Și foarte m-a înegurat

Situl acesta de rahat.

.

 

,,Hammer’’ uite așa-mi zicea

–          Băi puță, aia-i fața mea !

Iar ,,Lover’’, din sărite scos,

Revendica partea de jos.

 

T.D.

 

4 răspunsuri la „,, HOT ”

  1. ioniboni

    30/10/2010 at 5:12

    M-am indragostit!

     
  2. ioniboni

    31/10/2010 at 12:31

    Multumesc frumos pentru intentia ta de a ma ajuta:)

     
  3. ioniboni

    07/11/2010 at 11:05

    Nu pot sa nu trec pe aici.

     

Lasă un răspuns

 
