RSS

,, INBOX ”

28 Oct

lilisor

Monday, May 17, 2010 1:29 PM

From:

„lily.pasarescu” <lily.hot906090@yahoo.com>

To:

alberto.italy.@ymail.com

Dragă Alberto,

Îți scriu acest himail de la netcafeul din colț, laptocul meu a dat virușii în el. Mă simt excepțional de singură pe acest mare pământ de când tu ai plecat la macaronarii tăi care ne zice nouă țigani. Fără tine mă simt foarte fără rost, irosită și hinutilă, bărbații de aici  sunt foarte neromantici  și perverși, niște țărani. Până peste trei luni când ai zis că te întorci am să stau ca pe ghimpi de doru tău. Moșul ăla pervers, proprietarul unde stau, crecă s-a prins c-ai plecat că face numai aluzii tâmpite, de aia zic că ar fi bine să-i plătesc chiria pe ultimele două luni, șase sute, de unde îi scot, nu știu. Poți să mă salvezi ? Uite pisi tău îți trimite și câteva poze, făcute aseară, după duș. Te pup tare tare, te implor, salvează-mă pufuleț !

A ta și numa a ta, Lili

Re: lilisor

Monday, May 17, 2010 2:27 PM

From:

„alberto.love” <albrto.italy@ymail.com>

To:

„lily.pasarescu” <lily.hot906090@yahoo.com>

Carra mia Lily,

Mama mia ! Poza incendiare ! Tu diva in persoana ! Dor de trupu tau magico ! Pufulet salvat pe tine, la loc sigur, in recycle bino, acolo nu scotocea sotia mea scorpiono.

A tau pe vecia Alberto

 
3 comentarii

Scris de pe 28/10/2010 în Fără categorie

 

3 răspunsuri la „,, INBOX ”

  1. oanaclara

    28/10/2010 at 9:57

    Pai si putea fata sa spuna ca nu o pastra bine? 😀 😀 😀

     
  2. coramica

    31/10/2010 at 7:08

    Bine ca nu a ajuns la gunoiul memoriei…sau al istoriei(povestii lor de amooor)

     
  3. ioniboni

    01/11/2010 at 12:40

    Haolo! Ce hurat s-a purtat!Adica scuze, ce bine a ales locul:))

     

Lasă un răspuns

 
