RSS

,, LA AGĂȚAT ”

06 Oct

La agățat

Aflai și eu din ce se spune,

Pe net că-i rost de agățat

Și hai că-mi trag conexiune.

Zece, pe loc, m-au asaltat.

.

Pe loc, pe rând, le fac program,

Cât mai curând să ne vedem,

Așa noroc zău nu credeam,

Un mare pașă cu harem.

.

Cu Flory, luni m-am întâlnit,

Părea timidă și sfioasă,

Numai că nu s-a bărbierit,

Că altfel…o fi fost frumoasă.

.

Veni și marți cu Alinuța,

O mamă doamne, ce mai nuri !

Cât gamba mea avea mânuța,

Sau o balenă în călduri.

.

Zic, miercuri, stai să vezi starletă,

Cu asta vorbii în engleză,

O seară scotoci-n poșetă,

Cotrobăind după proteză.

.

Poate norocul o fi joi,

Că Jeni prea vorbea subtil,

Am petrecut în cinci, nu-n doi,

Cu încă trei de la azil.

.

A cincea…n-o mai fi dramatic,

O fi superbă, mă îndemn,

Era, da-i scârțâiau romantic,

Șoptind, picioarele de lemn.

.

Veni și sâmbăta de gală,

De mână strâns pe Nuți-o țin,

Dar prânzul tot mi-l puse-n poală,

După opt beri și-un kil de vin.

.

Lilica, mândră și înaltă,

Doar cu privirea te topea,

Mi-a arătat râzând distrată,

Cât de departe scuipă ea.

.

Apoi, iar luni, în Anda sper,

La fitness stă cât de mult poate,

Cocoașa unui dromader,

Pe două bețe crăcănate.

.

Iar blonda Mary, ce fătucă,

E naturală absolut,

Doar blondul, cel de sub perucă,

La Cernobîl și la pierdut.

.

Și ultima…vă spun, urgii,

Nu mai știam pe un să scap,

De palmele nevesti-mii

Și ploaie de poșete-n cap.

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
