RSS

,, C V ”

27 Sep

C V

Încep prin a spune,

Nu școli, vârsta mea,

Nici comunul meu nume.

Doar …sunt eu, cel sadea.

.

Fără surle, fanfară,

Lungite-n condei,

Văzui ziua de afară,

Într-o noapte, la trei.

.

Purtat doar de muză,

Așa am aflat,

L-a moașa ursuză,

Răstit am țipat.

.

Parâma tăiată,

Maternului  cheu,

Prin lumea cea lată,

Hopa și eu.

.

Tot fără fanfare,

Ori de aur tichie,

Crescui, iaca, mare,

Ca să vă pot scrie,

.

Cv –ul micuț,

Umil, ce ar vrea

Ca a minților puț,

A mi-l completa.

.

Între moașa ursuză

Și cioclii glumeți,

Poftiți foia mea zuză,

Treceți ce vreți,

.

Și anii și nume

Și titluri de carte,

Eu admir răsăritul,

La trei, tot denoapte.

T.D.

 

Un răspuns la „,, C V ”

  1. daurel

    27/09/2010 at 6:24

    Trec si eu o urare: sa va pastrati speranta !
    PS. „moasa ursuza si ciocli glumeti” pot fi numai la urmasii geto-dacilor…

     

Lasă un răspuns

 
