RSS

,, CRIZA ÎN POPOR ”

14 Sep

Abordare românească a crizei

Într-o cârciumă micuță,

Stau Marin, Gogu și Guță,

Și-și exprimă uite așa,

În parte, convingerea.

.

Ascultați aici, e groasă,

Ne omoară, nu se lasă,

Ce-am ales, aia simțim,

Vă zic eu precis, murim !

.

Gogule, e gândul tău,

Nu o fi chiar ceasul rău,

Am citit, vă arăt scris,

Vă zic eu, scăpăm precis.

.

Ești prea optimist Marine,

Treaba asta zic că ține,

Acum nici chiar…n-om muri,

Dar ușor, nu ne va fi.

.

’Ți-ai dracu’…de piază rea…

Și Valuță, din tejghea,

O-ți fi specialiști de soi,

Nu știu alții și știți voi.

.

Mă  Valuță, de te ții,

Poate tu mai bine știi…

Zi tu, o fi neagră, roză ?

Ai avut și tu ciroză ?

T.D.

 

Un răspuns la „,, CRIZA ÎN POPOR ”

  1. mihaela13o

    14/09/2010 at 16:01

    Nu mă pricep eu la versuri de criză, însă te asigur că mi-ai smuls un zâmbet! Merci. Seara faină!

     

Lasă un răspuns

 
