RSS

,, DOR ”

12 Sep

Dor

Aștept al nopții drag cadou,

Să-ți simt atingerea din nou,

Întregu-ți fin și mătăsos,

Șoptitu-mi moale și duios.

.

Numai noi doi, doar tu și eu,

Un unic gând, arzând ateu

În taina nopții, cald ostrov

Al nostru, doar al nostru alcov,

.

Să știe-n veci pecetluit,

Tot dorul ce-am dezlănțuit

Și toată așteptarea ta

Ce-mi arse-n carne și-mi șoptea,

.

Că nu-i supliciu mai cumplit,

Decât ce-i de nedespărțit,

Dorul topindu-și  despărțiți,

Vremelnic doar înlănțuiți.

.

Oh zi ! Tu lung, adânc blestem,

Te port ca de stigmat totem,

Oh  noapte ! Clipă de simțire,

La pieptu-i mă pierd în neștire.

.

Mă simt când înger, demon, zeu,

Ea-mi dă forța lui Prometeu,

Veșmânt pe diafanu-ți  puf,

Pernuța mea, Morfeu e sus !

T.D.

 

3 răspunsuri la „,, DOR ”

  1. mihaela13o

    12/09/2010 at 6:19

    Minunat exprimat acest dor! Zi cu soare!

     
  2. ioniboni

    07/11/2010 at 11:25

    Eram sigura ca scoti vreo perla.
    La inceput parea iubita, dar ma asteptam sa fie altceva, da` chiar la perna nu:))

     

Lasă un răspuns

 
