RSS

,, PERICOL SOCIAL ”

11 Sep

Pericol social

Nu sunt jurist și nici nu mă interesează dosarele de urmărire penală ale nimănui, sunt oameni plătiți să le soluțiuoneze. Mă interesează însă acest la modă în ultimul timp ,,pericol social’’ vehiculat, în numele căruia unii sau alții sunt reținuți sau aresetați preventiv. Să fie clar, nu-I deplâng deloc pe oamenii de afaceri, politicieni sau alții, tratați astfel, ci doar îmi spun o părere. Sincer să fiu, aș prefer să fie cercetat în libertate un om de afaceri, decât un individ care a tâlhărit sau a dat în cap. Din punctul meu de vedere, mai în nesiguranță mă simt știind că membrul unui clan interlop e judecat în libertate, decât că Becali sau Vîntu umblă liberi. N-au decât să fie judecați așa ultimii, mă îndoiesc că vor veni să-mi dea în cap, interlopul însă…tot ce-i posibil.

Acum, se mai spune că acești granguri lăsați liberi, ar putea influența ancheta, martori etc. Să fim serioși, că din arest preventiv n-or putea săracii, or fi singurei pe lume… Din moment ce interlopii își conduc matrapazlâcurile de după gratii, ăștia, mititeii, n-or putea să-și dea dispozițiile și din arest…

Tare mă tem că aceste arestări preventive nu au nicio legătură cu pericolul social pe care l-ar reprezenta cei în cauză, ci a devenit ultima modă în materie de plătit polițe, politice sau de altă natură. Spun asta deoarece această temporară reținere, neplăcută și cu impact mediatic, e cam singura pedeapsă, n-am văzut încă un reținut preventiv condamnat definitiv, cam toți au fost puși în libertate după ce și-au luat porția de meditație și penitență la mititica 24 ore, 29 zile, 3 luni, 6 luni, funcție de cât s-a putut și de persoană.  Săracu Jiji, cât a stat la beci, vă dați seama câți oameni ucidea dacă era liber…sau DD, Patriciu, Popoviciu, Solomon, judecătorul Costiniu, arbitrii corupți, Penescu etc. Văd că-s liberi toți după mai scurte sau mai lungi rețineri, nu mai sunt periculoși…mda, și-or fi băgat mințile-n cap. Probabil urmează eliberarea senatorului Voicu, s-o fi cumințit și ăsta.

Decât să facem circul ăsta, mai bine le-ar finalize dosarele și ar da o sentință clară grangurilor ăstora, fără arest preventiv, că nu ăștia dau în cap, și ar băga la beci acolo adevăratele pericole sociale, care te jefuiesc pe străzi. Între ,,formatorul de opinie’’ Jiji sau DD, care liberi m-ar putea influența să devin certat cu legea și un nenorocit care ia taxe de protecție sau vinde droguri, nu-i greu de dedus care mă sperie mai mult, ca pericol social.

T.D.

 

Un răspuns la „,, PERICOL SOCIAL ”

  1. costi

    11/09/2010 at 9:44

    Vorba lui Vantu… Abia astept sa-l vad pe Base infrant! E un fel de joaca stupida, un circ menit sa ne mai farmece ochii in conditiile astea de umilire sociala.

     

Lasă un răspuns

 
