RSS

,, UNCHIUL WILLY ”

24 Aug

Dragule unchiule Vasile /Willy/,

Îți scriu această scrisoare fără știrea tatei, care în continuare când își amintește zice că ești un trădător apatrid de când ai plecat cu mătușa Geta în frumoasa America. Nu știu ce înseamnă aia care-ți zice el da nu cred că-i de bine, fiindcă se înnervează și zice că păcat că 11 septembrie nu ți-a venit și matale de hac, ce-o mai fi și asta.

În sfârșit, eu nu mă pricep la din astea, îți scriu să-ți spun că peste trei ani fac majoratul și poate îmi faci și mie chemare, acolo la mata, că aici la noi e nasol. Nu știu dacă prinzi OTV acolo, ți se face părul măciucă de ce zic ăia c-o să fie. Criza ne dă gata, lucru care la mata nu se simte. Pe tata l-a dat afară de la spații verzi fiincă a protestat la primărie și i-a venit și amendă fiică a dat cu-n tomberon în jandarmi. Zice că n-o plătește chiar de-l ia cu duba. Mama caută de lucru, de când a venit ăștia și ia țistat pensia de boală, țipa și urla ăla că cică o unghie încarnată e hoție la drumu mare. Mama n-a furat nimic, știi și mata cât o durea de nici n-a putut juca la nuntă la vărul Mișu. Eu învăț bine acum, anul ăsta n-am mai rămas pe vară, că știu că la americani se cere studii și nu vreau s-te fac de râs când oi veni. Colegii deja-mi zic americana că știu că am un unchi în America care mă iubește tare și care o să-mi facă viitorul când fac 18 ani.

Am primit pachetul de la mata și chiar dacă tata a zis că-s niște zdrențe și niște troace cu păduchi americani, eu m-am bucurat foarte mult de ele. Colegele au crăpat de invidie când le-am arătat bluzele cu statuia aia cu multe coarne și buzdugan în mână. Și lu mama îi vine bine sacoul și mi-a zis s-te întreb s-o întrebi pe tanti Geta dacă n-are și niște pantofi să-l asorteze. În buzunarul de la costumul care i l-ai trimis tata a găsit un fișic de dolari, a râs, cică apatridul zgârciob i-a uitat crecă-i caută și acum. Știi cum e tata glumeț da ține la mata, s-a dus și a plătit și ne-a dat drumu la cablu să vedem poate mai e v-un 11 septembrie d-ăla și te fericește. Am uitat să-ți zic, am fost și la cercu de poezie da doamna dirigintă mi-a scăzut nota la purtare că o pomenii în strofe. Mă bucur tare că i-a scăzut leafa.

Ce să-ți mai zic unchiule, număr cu nerăbdare zilele până la majorat, să vin cu chemare la mata să mă fac femeie de succes. Știu că mata mă iubești ca unică nepoată și n-o să mă lași să-mi stric viitorul aici unde mișună de țigani și boschetari. Te pupăm unchiule și tata te pupă, mereu zice pupal-aș rece, aici e mare caniculă și n-avem aer condiționat.

Cu drag a ta unică nepoată,

Olguța Spirică

 

Lasă un răspuns

 
