RSS

,, PE FUGĂ ”

18 Aug

N-o fi foc

–          Stai ! Scoate banii sau te… Ha, ha, ha ! Ce faci mă disperatule, unde alergi așa ?

–          Fir-ai al dracului de nenorocit, ce m-ai speriat ! Uite pe fugă, de la servici, la bancă, am o rată…

–          Stai mă că nu dau turcii, hai să bem o bere, dă-i dracului de hoți, fac cinste.

–          Măăă…mă grăbesc, închide, și așa am întârziat câteva zile, mă omoară nevastă-mea de află…

–          Să fii tu sănătos, dac-ai întârziat deja tot aia e…țidulă tot primești prin poștă.

–          Dracu’ să ia…hai mă, da’ numa’ una.

–          Una mă, că mă grăbesc și eu.

–          Așa …hai noroc ! Mmmm, bună e, cu alergătura asta, uitai și de sete…

–          În ritmu’ ăsta dai colțu’ mă ! Mă…eu iau și patru mici, știi doar, micii la terasă, moartea mea…

–          Închide la bancă…c-aș lua și eu…hm, hm, i-a…vorba ta, o zi n-o fi foc…moșule, și eu patru !

–          Așa mai vii de acasă…Moșule, pân’ se coc ăia, mai bagă un rând !

–          Vine șefu’ !

După șase rânduri, Gelu Zavate vedea totul în altă lumină.

–          Mă Sandule îți spun, făcui rata asta de gura nevesti-mii, ea a vrut parchet de bambus , termopane și Logan, eu…mă vezi…tot cu ratb-u’…

–          Parcă nu știu…mă ce-mi face cu ochiul tochitura asta, fii atent aici…mmm…

–          Mmm…c-o vodcă înainte, știi cum alunecă… hai mă, ce dracu…de când nu ne-am văzut…

–          Stai mă…să fac monetaru’…să nu ne facem de basme.

–          Sandule, ce dracu’…acu’ dacă tot a închis la bancă și te-am ținut…doar n-o s-te las să…ne cunoaștem de atâta timp…

A venit și tochitura, excelentă, cu două sute de tărie înainte a mers de minune.

–          Ei, Sandule, eu zic că acu’ un șpriț merge…ce au…o Grasă…merge, nu ?

–          Mă cam grăbeam…da acu’…

–          Ce grabă mă ? Învață de la moșu…nu mă aleargă pe mine o bancă !

–          Parcă nu știu…ahhh, bun e, nimic nu se compară cu-n șpriț ca gheața !

–          Ăsta merge c-o saramură mă.

–          Taci frate că-mi plouă-n gură !

–          Chelner !

–          Tu ești nebun mă !

–          Sandule, doar mă știi, când e bal, păi bal…

A trecut și saramura și al trei-lea kil de Grasă era pe sfârșite.

–          Mă Gelule…ești dat în…nimic nu-mi mai trebe’ tată…

–          Măăăăăăăă…fii atent…ăștia au și camere aci…ehe, ai dracu, te-ai prins ? Nu ? Uite-te lângă bar, pe canapea…e…cum stau zânele, numa’ să alegi… Ce zici ?

–          Ești nebun ! Mmmm…

–          Hai mă, dă-te dracului, nu fi pămpălău ! Paștelele mamii lor de termopane, stau ca-n incubator, parchetu’ scârțâie și eu…tot pe jos ! Mergem sus ! O lună,n-o fi foc…

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
