RSS

,, DATING ”

13 Aug

Dating

S-au întâlnit pe un site de socializare. Ea ,,single’’ în căutare de ,,dating și serious relationship ‘’, el idem. Au schimbat mesaje – ,,Servus, simpatică, te prinde trăsnet costumul de baie roșu ! ’’ – ,,Ms, ești un drăguț, și tu ești simpatic. Pupici ! ’’. Și-au dat id-urile și au dat cărțile pe față. Pe ea nu o chema Pamela, ci Rodica și avea 42 de ani, nu 38. El, nu era Alberto, ci Ionel. Vârsta corespundea, 40.

Au socializat, s-au destăinuit, au devenit confidenți. ,,Dă web-ul, să-ți arăt ce mi-am luat. Ce zici ? ’’ – ,,Ești superbă, te prinde Jolidonu’…’’. I-a povestit și toată istoria cu bărbată-su, cum o părăsise acum un an și jumătate, pentru cea mai bună prietenă a ei. A făcut leșin când ia găsit în casă – ,,Ce faceți aici ? ’’ – ,,Uite…o iubesc oleacă pe Mariana ! ’’, a răspuns el rânjind. A părăsit-o, lăsând-o cu casa goală și trimițându-i actele de  divorț prin poștă.

,,Hm…ne potrivim… ’’, spuse Ionel, relatându-i de-a fira-n păr cum nevastă-sa, cu șase ani mai tânără, îl înșela sistematic cu directorul adjunct de la filiala CEC unde lucra. A urmărit-o și ia surprins în tren, plecau la Poiana Brașov, îi spusese că merge de fapt la Ploiești,  la un curs. Ei nu ia zis nimic, doar lui ia dat două palme – ,,Mi-ai distrus casa, măgarule ! ’’. Luat de val, nu s-a gândit, dar moșul, cu relații, a făcut plângere la poliție,  și-a scos și certificat medico-legal. În fine, a scăpat fără dosar penal, doar cu o amendă și interdicția să se mai apropie de el. A divorțat, scroafa de nevastă-sa a avut tupeul să-i strige în văzul tuturor –  ,,Huliganule ! ’’…

Încet, încet n-au mai avut secrete. Ochiul magic al web-ului, lipsit de pudoare și inhibiții, însoțea lungile momente de tandrețe și pasiune. ,,Pufuleț, vezi ?, am mai slăbit, pentru tine, știi ce aripioare aveam… ’’ – ,,Ești perfectă, și eu m-am apucat de abdomene…ei, se vede, nu ?, s-a mai dus burta… ’’. Am uitat să vă spun, el era din București, contabil la o instituție publică, ea din Călărași, operator date la spitalul din oraș. Plănuiau să  se întâlnească, să-și mărturisească pe viu sentimentele și dorințele deja mărturisite pe cale virtuală. ,,Pufuleț…să vedem…la mine, știi tu, oraș mic, gura târgului…mai bine, văd  ceu cum fac, poate vin eu… ’’ – ,,Știu, știu…și eu am niște vecini…bârfitori, mai bine, ce zici…undeva…luăm o cameră, nu ne știe nici pământul… ’’.

Au căzut de acord, cu inimile tresăltând așteptau weekend-ul stabilit spre a-și materializa frumoasa idilă. Ziua a sosit și Ionel F. Postolescu conducea vibrând spre motelul de la marginea localității, unde-l aștepta Rodica Fotescu. În sfârșit, în sfârșit, motelul ,,Doi cocoși’’ , camera 28, cum au stabilit. Cu buchetul de flori în mână, ciocănește și, în prag…Rodica, parcă puțin plânsă, așa cum îi șade bine unei femei iubitoare care-și așteaptă alesul.

–          Rodi, bombonica mea…de când am așteptat…

–          Dar eu…ce să mai zic ? Ionel simte că-i îngheață  sângele-n vine. Aceiași voce de bărbat continuă – Tu tre’ să fii pufulețu’ ăla cu abdomenele și cu cafteala-n tren…  Eu sunt ăla de-o regula pe Mariana ! Cristoșii mamii voastre, ,,single’’ , ai ? și pac un pumn în figura lui Ionel, ,,dating’’, ai ?, și încă unul. – Na, acu du-te și reclamă-mă ca moșul ăla !

Ionel F. Postolescu, cu ochiul tumefiat, conducea spre casă, gândind asiduu ce l-ar fi putut accidenta așa la simpozionul financiar-contabil de la… Nu de alta, dar nevastă-sa era tare suspicioasă.

T.D.

 

5 răspunsuri la „,, DATING ”

  1. blue2403

    13/08/2010 at 14:05

    Încă o dovadă că amorurile virtuale e bine să rămână aşa.
    Au totuşi o calitate, după, nu plăteşti pensie alimentară şi nu trebuie nici să … te ţii de gard când faci pipi…
    Ampicilina e şi ea destul de scumpă …

     
    • Daniel Tudose

      13/08/2010 at 15:01

      Mediul virtual, ca si cel real e populat de tot felul de indivizi. Depinde de cum ii alegi sau de cum te aleg …
      Se spune ca „cine se aseamana se aduna”. Fiecare relatie e unica in felul ei. Poate exista si dragoste virtuala fara obscenitati cu camera web, asa cum exista si iubire in viata reala, fara BTS .
      Ce am scris aici e un pamflet.

       
  2. blue2403

    13/08/2010 at 16:48

    Mi-am dat seama că e vorba de un pamflet. Mă adresam ideii conţinute.
    Ştiu că pot exista astfel de relaţii, nici măcar mess-ul nu e necesar…. în fod nu cu prea mulţi ani în urmă era normal să se întreţină adevărate realaţii virtuale prin scrisori. Cam ca acum pe mail, dar mult mai rapid.
    Aveau un fel de romantism al lor şi scrisorile.

     
  3. coramica

    13/08/2010 at 18:36

    O, da…daca se intampla ca in cupletul Stelei Popescu in care Ea il intalneste pe El la mare, El sta la ea pana-i fura covorul, televizorul , cecurile cu parola etc…sa vezi atunci romantism

     

Lasă un răspuns

 
