RSS

,, TIRBUȘONUL ”

12 Aug

Tirbușonul

–          Ei, ce zici nene, îi dăm cep ?

–          Știu și eu…parcă pe căldura asta…

–          Ce căldură nene…te uiți la ăștia…uite aci, marfă extra, albanez moșule, cumnată-miu mi-l aduse, a uite, numără…câte stele ? Cinci ! Eeeeee…ce zici ?

–          Ești  dat dracu !  Ai o școală-n tine…desfă frate că mor…

–          Ei, ai văzut…ia, clătește bine paharele alea, răcorește-le, cu rece, până-l rezolv pe skanc…dămberg ăsta…

–          Vineeee !

–          Măăăăăăăă, fii atent, e d’alea cu plută mă…trebe șpiralu’…

–          Mama lor dă albanezi, acu’ se găsiră…șpiral…?! De unde… N-am ! Dă-i dracu cu șpiralu lor, na pixu’ , împinge pluta …

–          Bă da-i culmea ! Se-ndoaie…dă o șurubelniță ceva, e-nțepenit, se vede că-i vechi nene…mă pricep, d’aia e musai șpiralu’, are personalitate…

–          Ia d-aci, dă-i cu grijă, fac cu inima de-o spargi !

–          Ehe, să fii sănătos, câte d’astea am răpus eu…da’…totuși, dă o cratiță, în caz de ceva…astea albaneze e date dracu’…

–          Ia…bagă…

–          Ptiuuuuuuuuuuu ! Futu-i pluta măsii…na, i-a sărit gâtu ! Ține oala, aaaaașa, hai că barem l-am scos, tiiiiii…miroase mă, ce buchet !

–          Mmmm…da’ n-o avea cioburi ?

–          Nene, se vede că nu te știi la d’astea ! Adă frate un prosop, o față de pernă, ceva des, să-l tragem….doar știi ce-a pățit ăla de și-a găurit mațele cu sticlă…

–          D’aia-i bun un șpiral la casa omului, nu știi cân’ se ivește un albanez d’ăsta…d’acu știu…

Biță și Relu, cu oala de albanez la mijloc, scoteau șpirale de fum.

–          Nene, asta e, tre’ s-te descurci, s-te adaptezi, astea cu doape au merchezu’ lor…șpiralu-i musai…

–          Ești dat dracu’, ai o școală-n tine, le ai ce să mai…io stricam scandembergu’ cu porcăria asta de tirbușon de la chei… Ai ștaif, dat dracului !

T.D.

 

2 răspunsuri la „,, TIRBUȘONUL ”

  1. oanaclara

    12/08/2010 at 16:54

    😀 😀 😀 Haios articol, dar te rog, ca o novice ce sunt in ale bautului, ce e ala albanez cu 5 stele? 😀

     
    • Daniel Tudose

      13/08/2010 at 4:21

      este un cognac, la mare cautare candva, poate si acum, nu stiu

       

Lasă un răspuns

 
