RSS

,, LA BUNICA ”

06 Aug

Servicii bune

–          Dragii mamii, de când nu v-am văzut ! Veniți să vă pupe mama.

Bătrânei, aproape că-i dădură lacrimile la vederea nepoților. Îi crescuse de mici pe amândoi. Înainte veneau des, dar, de când terminaseră facultatea…de, cu serviciu, mai greu.

–          Dragii mami, ce bucurie mi-ați făcut…de când n-ați mai fost !

–          Păi…nu-i timp mamaie…servicul…

–          Apoi cred mamă, cred, doar știu c-ați găsit…sunteți în servicii bune, bravo mamă.

–          Ce…cum…? Da de unde știi mata de astea…?

–          Apoi…fuse tată-tu…mi-a spus că…

–          Ce ți-a spus ?

–          Păi ce să-mi zică mamă…servicii bune…era bucuros și el.

–          Aha, bine  mamaie, acum…lasă asta, muncim și nu noi, nu trebuie să…bune, ne bune…

–          Eeee, măi băieții mamii, cum să nu mă bucur…erați mititei…și acum…

I-a hrănit, cu mâncarea aia care le plăcea lor când erau mici, și tare rău i-a părut că au stat așa puțin.

–          Mergeți cu bine dragii mamii, mai veniți. Să fiți cuminți, să vă vedeți de treabă mămă, servicii bune…v-a ajutat Dumnezeu.

–          Sărut mâna mamaie, venim, venim.

–          Băi frate, de unde știe mă baba de servicii ? Te pomenești că împrăștie la tot satul…fir-ar să fie, spuse îngrijorat tânărul sereist.

–          Nu știu mă,  da ne-a zis-o subtil…frate, sper să-și țină gura, replică, la fel de îngrijorat sepepistul…ne trezim că știu toți…

Ce ți-e și cu nepoții ăștia cu servicii bune…

În acest timp, bătrâna povestea unei vecine –

–          Nepoții Marită au fost, nu-i mai știi…au crescut…lucrează…apoi nu știu Mariță unde, nici nu i-am întrebat, la servici, unde pot să lucreze ?

T.D.

 

Un răspuns la „,, LA BUNICA ”

  1. oanaclara

    06/08/2010 at 4:43

    Daaaaaaa, erau undercover la bunica dar nu au ajuns la performantele astuia: 😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
