RSS

,, BIG ”

05 Aug

Big

Crește, crește, se dilată,

Mare e bat-o s-o bată !

O simții toată noaptea,

Parcă nu-și mai încăpea.

.

Mă trezii din așternut,

Mamă doamne, ce-a crescut !

Și zic…să-i dau cu ceva,

Poate, poate o…scădea.

.

Ți-ai găsit, spre dimineață,

Ea tot mare și semeață.

Nu vrea, nu se potolește,

Aoleu, simt că plesnește.

.

Și mă zbat, mă zvârcolesc,

S-o privesc nici nu-ndrăznesc.

Mare, bat-o să o bată,

E măseaua mea umflată !

T.D.

 

5 răspunsuri la „,, BIG ”

  1. gabriela

    05/08/2010 at 10:54

    🙂 asa sa fie….du-te la dentist, sa-ti treaca. 🙂

     
  2. oanaclara

    05/08/2010 at 14:11

     
  3. Smire

    05/08/2010 at 16:22

    Daniele, tot cu simtul umorului ai ramas, asa cum te stiu… desi nu ne-am mai vazut de atata timp, cand am citit poezia asta, parca te si auzeam razand in hohote.

     
  4. ioniboni

    07/11/2010 at 11:32

    Hahaha ce talent ai!
    Cu sufletu` la gura stai
    Cand citesti ce scrie omu`
    Nici ca te apuca somnu`.
    Te-as citi pan` as obosi
    Insa stau si ma intreb:
    Tu de unde ai talent?

     

Lasă un răspuns

 
