RSS

,, NOROC ! ”

01 Aug

Noroc !

Eu nu pot să spun ce-i bine,

Nici ce-i rău, chiar dacă-mi vine.

Pot să spun doar ce gândesc,

Tot ce-i rău e bun lumesc.

.

Tot ce-i bun, e rău, se poate,

Că lumești sunt cele toate.

Om sunt, așa că din tot,

Îmi fac un cocktail. Noroc !

T.D.

 

5 răspunsuri la „,, NOROC ! ”

  1. oanaclara

    01/08/2010 at 6:18

    Uite unul bun! Noroc! 🙂

     
  2. coramica

    01/08/2010 at 14:07

    Va pup, pe tine si pe Oanaclara. IN fond, stii cum se zice: oameni suntem , nu cartofi prajiti si o viata avem

     
  3. blue2403

    01/08/2010 at 17:47

    Salut Dane… am venit şi eu să văd ce „Gânduri de dimineaţă” ai. După bagabonţeala prin blogosfera politică, îmi pare un loc liniştit … cuminte şi reconfortant, deşi negrul, culoare elegantă altfel mă indispune uneori (Acum nu).
    Uneiri în capul meu se întâmplă nişte conexiuni tare ciudate.
    Citind poezia „Noroc” mi-a revenit în memorie o poezie pe care am scris-o în adolescenţă. Era vremea când am învăţat Mioriţa cu filozofia ei păcătoară de cedare în faţa sorţii.
    Nu mi-o mai amintesc toată.

    Fii fericit omule,
    Fii fericit îţi zic,
    Nu cere nemurirea,
    Nu vei primi nimic,
    ::::::::::::::::
    Nu spune că dai totul,
    Nu ai nimic de dat,
    Tot ce-ai avut ieri,
    Azi ţi-a fost luat,
    :::::::::::::::
    Iubeşte timpul ce-l mai ai,
    Iubeşte clipa ce-o trăieşti,
    Iubeşte viaţa scurtă,
    Că tu poţi să iubeşti.

     
  4. ioniboni

    07/11/2010 at 11:33

    Hai noroc!

     

Lasă un răspuns

 
