RSS

,, LOVE HURTS…”

26 Iul

Accident

–          Domnul doctor, știți…năpasta,

Ne iertați de insistență,

Nu veneam la ora asta,

Însă zău că e urgență.

.

Măria, s-a fript în șale,

Și are și capul spart,

Eu…ce să mai zic, e jale,

Sunt cu…cucul bandajat.

.

–          Să vedem…pentru arsură,

Foi de varză, varză creață,

Pentru cap o legătură,

Iar tu Gică…îți pui gheață.

.

Și veniți joi la consult,

La controlul regulat,

Acum, de nu v-ați bătut,

Spune-mi ce s-a întâmplat.

.

–          Să vedeți, făceam clătite,

Le-ntorceam, știți, aruncat,

Și acu-mi aduc aminte,

În armată am învățat.

.

Una-i pică în spinare,

Măriei. N-am vrut s-o scap.

Ea…știți…strânse din dinți tare,

Eu…pac ! cu tigaia-n cap…

T.D.

 

3 răspunsuri la „,, LOVE HURTS…”

  1. gabriela

    26/07/2010 at 10:55

    :)) banuiesc ca e inspirata din povestea reala. Si eu stiam, o chestie asemanatoare. pe bune. Era un cuplu din Turda.

     
  2. oanaclara

    26/07/2010 at 13:48

    😀 Oameni inventivi…asa accident mai rar.

     
  3. ioniboni

    07/11/2010 at 11:35

    Acum inteleg eu frica barbatilor, de a sta in preajma femeilor cand gatesc…

     

Lasă un răspuns

 
